English

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک، حشیش و شیشه درمیدان آزادی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از خودروی سواری یک سوداگر مرگ در میدان آزادی خبر داد.

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک، حشیش و شیشه درمیدان آزادی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف ۱۰۱کیلو تریاک ، حشیش و شیشه از یک خودروی سواری خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ ساکن محدوده غرب تهران، محل سکونتش را به محل دپوی و نگهداری مواد مخدر تبدیل کرده و پس از انتقال محموله مواد مخدر به مخفیگاهش آن را به خریداران عمده مواد مخدر توزیع می کند.

وی با بیان اینکه در رصد های اطلاعاتی به دست آمد، متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله ای از مواد مخدر به مخفیگاهش است، افزود: کلیه محورهای منتهی به مخفیگاه متهم تحت کنترل در آمد تا اینکه شامگاه گذشته، تیم عملیات این پلیس موفق شدند خودروی متهم را در محدوده میدان آزادی مشاهده و توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در بازرسی از داخل این خودرو ۶۳ کیلو و ۹۰۰گرم تریاک،۳۱کیلو و ۵۰۰گرم حشیش و ۶کیلو و ۱۵۰گرم شیشه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی