English

کشف ۸۵ کیلو تریاک در عملیات شبانگاهی پلیس تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف۸۵ کیلو تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی حرفه ای در عملیات شبانگاهی ماموران پلیس خبر داد.

کشف ۸۵ کیلو تریاک در عملیات شبانگاهی پلیس تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 85 کیلو و 300گرم تریاک و دستگیری 4 قاچاقچی حرفه ای در عملیات شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد.

 سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر شهر تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس این مامور رسیدگی به پرونده شدند.

وی ادامه داد: با پیگیری شبانه‌روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان های شرقی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارد آن را  توسط یک دستگاه خودرو سواری به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی پس از هماهنگی قضائی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی پایتخت اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

حسنوند ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی متهم  در یکی از اتوبان‌های شهر تهران مشاهده و در یک عملیات پلیسی خودروی متهم  متوقف و بلافاصله متهم به همراه 3 همدست دیگرش دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  85کیلو و 300گرم تریاک کشف شد به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: ماموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی و حتی خارج از شهر تهران و مسیرهای بیراهه به صورت شبانه روزی حضور داشته و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و کشف شده و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: متهمان یاد شده پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه