English

دادستان کل کشور:

خودداری دفترخانه‌ها از زدن وکالت نقل و انتقال خودرو، تخلف است

دادستان کل کشور​ گفت: اگر دفترخانه‌ای برای زدن وکالت نامه برای نقل و انتقال خودرو به بهانه اینکه باید سند قطعی زده شود، سر باز زند؛ تخلف و ترک امر و قابل تعقیب است.

خودداری دفترخانه‌ها از زدن وکالت نقل و انتقال خودرو، تخلف است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام منتظری در مصاحبه یی ، با بیان اینکه برخی از مردم گلایه دارند برای زدن وکالت جهت نقل و انتقال خودرو به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کنند، اما آن‌ها این موضوع را منوط به زدن سند قطعی می‌کنند، گفت:در این مواقع حتما مردم گزارش بدهند و قابل تعقیب است و این موضوع را به رئیس سازمان ثبت اسناد کشور اطلاع خواهم داد، زیرا این موضوع یک تخلف است.
وی گفت: انتقال خودرو زمان نمی‌برد چرا باید وکالت بدهیم؟

دادستان کل کشور ادامه داد: ما به هر حال وظیفه داریم برای مردم تسهیلات لازم را فراهم کنیم تا آن‌ها از پیچ و خم‌های اداری و پرداخت هزینه‌های اضافی خلاص شوند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه برگ سبز خودرو سند مالکیت محسوب می‌شود، افزود: اینکه نقل و انتقال خودرو و تمامی مراحل انتقال مالکیت در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شود، باید برای مالیات نیز فکری شود و روز گذشته از وزیر اقتصاد خواستم سامانه‌ای را لحاظ کند تا پرداخت مالیات از طریق مراکز تعویض پلاک نیز امکان پذیر باشد و حقوق بیت المال هم رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه