English

تشدید طرح برخورد با مخدوشی و پوشش پلاک در سطح شهر تهران

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت از تشدید طرح برخورد با مخدوشی و پوشش پلاک در سطح شهر تهران خبر داد.

تشدید طرح برخورد با مخدوشی و پوشش پلاک در سطح شهر تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت از تشدید طرح برخورد با مخدوشی و پوشش پلاک در سطح شهر تهران خبر داد.  

 سرهنگ بهرام آبادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: طرح برخورد قاطع با متخلفانی که اقدام به مخدوشی و پوشش پلاک می کنند در دستور جدی کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته و همکاران بنده به محض رویت این تخلفات برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: رانندگانی که با گذاشتن کاور و دیگر پوشش ها بر روی پلاک به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک یا محدوده کاهش آلودگی هوا و ... اقدام می‌کنند برابر مقررات علاوه بر اعمال قانون، برای آن تخلف هم جریمه خواهند شد.

سرهنگ بهرام آبادی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور در سطح معابر پایتخت به صورت فیزیکی حضور دارند تصریح کرد: دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف شهری نیز به صورت مکانیزه، تخلف رانندگانی را که پلاک خودرویشان را به هرنحوی دست کاری و مخدوش کرده یا با استفاده از کاورهای مختلف می پوشانند ثبت و اعمال قانون می‌‌کند.

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: به استناد ماده 720 قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در ارقام پلاک و مخدوشی آن جرم بوده ودر صورت مشاهده توسط ماموران پلیس، ضمن جلوگیری از تردد این خودروها جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: برخی از رانندگان برای ورود به محدوده‌های طرح نیز دست به پوشاندن پلاک می زنند که علاوه بر اعمال قانون با هماهنگی‌های بعمل آمده این افراد به مراجع قضایی معرفی شده تا برخورد قانونی لازم نیز صورت پذیرد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت : رانندگان توجه داشته باشند که پلاک وسیله نقلیه‌ باید بدون هیچگونه مخدوشی و دستکاری در جلو و عقب خودرو جهت رویت بصورت خوانا نصب شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی