English

سرهنگ پیام کاویانی:

پلیس امنیت برنامه‌های مدونی برای برخورد با اراذل و اوباش دارد

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت برنامه‌های مدونی برای برخورد با اراذل و اوباش دارد و به صورت جدی در این زمینه ورود می‌کند.

پلیس امنیت برنامه‌های مدونی برای برخورد با اراذل و اوباش دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در دیدار با خبرنگاران اظهار کرد: هر روز که خبرنگار بتواند رسالت خود را انجام دهد به نظر من روز خبرنگار است.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم دیواری کوتاه‌تر از قشر خبرنگار نیست و اولین انگشت اتهام به سمت خبرنگاران است. مشکلات جامعه خبرنگاران بر ما پوشیده نیست. خبرنگاران در کنار ما سربازان جنگ نرم هستند و در خنثی کردن جنگ روانی دشمن همراه ما هستند.

کاویانی ادامه داد: هدف ما اجرای قانون و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و تلاش می‌کنیم در این راستا اقدامات مان را انجام دهیم. تلاش ما این است با آگاهی بخشی به جامعه از وقوع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ در ادامه با اشاره به برنامه‌هایش در پلیس امنیت گفت: پلیس امنیت برنامه‌های مدونی برای برخورد با اراذل و اوباش دارد و به صورت جدی در این زمینه ورود می‌کند.

وی با اشاره به صحبت‌های خبرنگاران گفت: از برنامه‌های این پلیس تعامل با اصحاب رسانه بوده و تلاش می‌شود با کمک آن‌ها و با استفاده از فضای مجازی اقدامات پلیس امنیت به جامعه معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه