English

آتش زدن دو خودروی شهرداری قم توسط سودجویان

مدیر منطقه 6 شهردرای قم از آتش زدن دو خودروی شهرداری قم توسط سودجویان خبرداد.

آتش زدن دو خودروی شهرداری قم توسط سودجویان

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدرضا حسینی با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده قلعه صدری اظهار کرد: صبح امروز با هماهنگی و دستور دادستان برای جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرفات اراضی موقوفه و شکایات مردمی با هماهنگی و حضور یگان حفاظت جهاد کشاورزی و یگان امداد نیروی انتظامی احکام مربوط به این ساخت و سازها اجرا شد.

وی با اشاره به شکایت متعدد مردم منطقه از این ساخت و سازهای غیرمجاز و حضور اراذل و اوباش در این محدوده تصریح کرد: پس اجرای حکم و تخریب بناهای غیرمجاز، در مسیر بازگشت مسیر تردد نیروهای شهرداری با آتش زدن لاستیک مسدود شده و با حمله تعدادی از اراذل و اوباش اجیرشده توسط افراد منتفع از این ساخت و سازها، تعدادی از نیروهای شهرداری مورد ضرب وشتم قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: همچنین این افراد با آتش زدن لاستیک و پاشیدن بنزین به سمت پرسنل شهرداری متاسفانه دو دستگاه از ماشین آلات شهرداری را به آتش کشیدند و به تعدادی از ناوگان نیز آسیب رساندند.

وی تصریح کرد: موضوع حادثه به اطلاع دستگاه قضائی رسیده و در دست پیگیری است.

طبق قانون «منع فروش اراضی کشاورزی و غیر مسکونی برای امر مسکن» هر گونه نقل و انتقال و فروش اراضی کشاورزی و خارج از محدوده قانونی شهر برای کاربری‌های معارض غیر قانونی و ساخت و ساز در این اراضی هم ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه