English

زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اعلام شد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: تصمیم بر این است که با هماهنگی وزارت بهداشت از اول مهر طبق روال معمول بازگشایی را داشته باشیم.

زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، رضوان حکیم زاده با حضور در پخش زنده «صبح به خیر ایران» شبکه یک سیما، اظهار کرد: در سال گذشته علی رغم دشواری های موجود ،تلاش کردیم که هم جریان آموزش تداوم داشته باشد و هم سلامتی دانش آموزان تامین شود و خوشبختانه چنین شد و با مشکل خاصی مواجه نشدیم.

 وی افزود: صداو سیما به بهترین شکل ایفای نقش کرده و در کوتاه ترین زمان با راه اندازی «مدرسه تلویزیونی» و استفاده از همکاران مجرب ما در آموزش و پرورش توانست آموزشهایی باکیفیتی بالارا ارائه کند. شبکه شاد و فضای مجازی هم مسیر دیگری بود که طی شد و از این طریق آموزش های برخط و محتواهای تولید شده زیادی در اختیار دانش آموزان و اولیا قرار گرفت. همچنین معلمان عزیز در مناطق روستایی و عشایری سعی کردند کلاس ها را به شکل حضوری برگزار کنند و در نهایت سال تحصیلی را با موفقیت به پایان رساندیم.

نحوه ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف

وی ادامه داد: در خصوص ثبت نام، تأکید بر این بود که هیچ تاخیری در روند معمول امور، نداشته باشیم. بنابراین ۲۲اردیبهشت بخشنامه ثبت نام به مدارس ارسال شد و ثبت نام برای تمام پایه ها به استثنای اول ابتدایی، به صورت مجازی صورت می پذیرد و از آنجا که کلاس اولی ها باید در برنامه سنجش و غربالگری شرکت کنند، ثبت نام آنها به صورت حضوری انجام می شود که با کمک سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی با افزایش تعداد پایگاه های سنجش سعی در تسریع و تسهیل این فرآیند شده است.

اقدام آموزش و پرورش در مقابله با افت تحصیلی دانش آموزان در شرایط شیوع کرونا

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: کودکان در دوره ابتدایی به دلیل شرایط سنی که دارند نمی توانند از طریق گوشی همراه یادگیری مؤثر داشته باشند، خصوصا آنها که امکان برخورداری از حمایت خانواده را در زمینه یادگیری ندارند، بنابراین ما یک برنامه جبرانی را برای تابستان در نظر گرفتیم که همه دانش آموزان دوره اول ابتدایی که در درس های فارسی و ریاضی «نیازمند تلاش» و «قابل قبول» هستند شناسایی شده و ۱۴جلسه جبرانی برای آنها برگزار خواهد شد. در دوره دوم ابتدایی نیز برای دروس ریاضی، علوم و فارسی کلیه دانش آموزانی که «نیازمند تلاش» و «قابل قبول» هستند مشمول این برنامه جبرانی می‌شوند.

هدف از کلاس های جبرانی، اهمیت یادگیری مهارت های پایه دانش آموزان ابتدایی است تا در فرصت تعطیلات تابستان شرایطی فراهم شود که این دانش آموزان در سال تحصیلی جدید ضعف پایه نداشته باشند. البته گزارش هایی که سازمان یونسکو و سازمان بهداشت جهانی منتشر کرده است نشان می دهد در اکثر کشورهایی که درگیر ویروس کرونا بوده اند نگرانی های جدی از میزان یادگیری دانش آموزان خصوصا دوره ابتدایی و در مناطق کمتر برخوردار وجود دارد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش با بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تفاهم نامه ای را امضا کرده است که از ظرفیت دانشجو معلمان داوطلب برای کمک به جبران ضعف یادگیری در دانش آموزان دوره ابتدایی استفاده کنیم.

افزایش آمار بازماندگان از تحصیل

حکیم زاده ادامه داد: طبق آمار رسمی که از تطبیق اطلاعات اسمی متولدین هر سال با تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در سامانه های رسمی آموزش و پرورش استخراج شده است، تعداد ۲۱۰هزار بازمانده از تحصیل داریم که در مقایسه با سال قبل که ۱۴۲هزار نفر بوده، رشد داشته است. عمده این مابه التفاوت مربوط به کلاس اولی هایی است که امسال والدین آن ها ترجیح دادند کودکشان را یک سال دیرتر به مدرسه بفرستند که این اقدام مورد تائید نیست چرا که این حق کودکان است و ما نمی توانیم جای آن ها تصمیم بگیریم و آن ها را از حضور به موقع در مدرسه محروم کنیم و امیدواریم که امسال چنین اتفاقی نیفتد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حکیم زاده افزود: با برنامه های مشخصی توانستیم تعدادی از این بازمانده ها را پیدا کنیم و تا جایی که ممکن است آن ها را به جریان آموزش بازگردانیم.

اولی‌هایی که پیش دبستانی را نگذرانده‌اند

وی با بیان اینکه علیرغم شرایط سخت شیوع ویروس کرونا خوشبختانه توانستیم با برنامه آموزش مجازی رایگان و برنامه تلویزیونی که بسیار هم مورد توجه اولیا قرار گرفت، حدود یک میلیون و 60 هزار نو آموز را تحت پوشش قرار دهیم که این آمار نسبت به سال قبل ۱۰هزار نفر رشد داشته است افزود: برای تابستان دو برنامه در نظر گرفتیم که یک برنامه مربوط به تداوم یادگیری کودکانی است که دیرتر به برنامه های آموزشی پیوستند و دیگری برای نوآموزانی است که به هر دلیل نتوانستند از کلاس ها استفاده کنند.خوشبختانه با هدف گذاری که با همکاری سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی داشتیم، قرار شد در سال جدید ۶۰۰ هزار نفر از این افراد هم تحت پوشش برنامه سنجش اولیه یا غربالگری قرار گیرند که در صورت نیاز بتوانیم مداخلات به هنگام داشته باشیم.

حکیم زاده تأکید کرد: از ۲۰تیرماه ثبت نام پیش دبستانی در سامانه «پادا» شروع شده است که به دلیل اهمیتی که دوره پیش دبستانی دارد و نقش تعیین کننده ای که در موفقیت های بعدی دارد از خانواده ها خواهشمندیم از این فرصت به نفع کودکان استفاده کنند.

زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش ابتدایی گفت:  تصمیم بر این است که با هماهنگی وزارت بهداشت از اول مهر طبق روال معمول بازگشایی را داشته باشیم. البته ما تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و امیدواریم که برنامه واکسیناسیون و شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم حداقل در دوره ابتدایی قسمتی از آموزش را به صورت حضوری داشته باشیم. اما در هر حال اگر هم شرایط مهیا نشود ما آمادگی آن را داریم که در بستر فضای مجازی سال تحصیلی را آغاز کنیم.

تأثیر کرونا در محتوا و فرم برنامه های آموزشی

وی افزود: کرونا با همه دشواری هایی که داشت فرصت هایی را برای آموزش ایجاد کرد. معلمان توانمندی های خوبی در عرصه استفاده از فناوری به دست آوردند و یاد گرفتند که چطور می توانند از بستر فناوری برای ایجاد شبکه های ارتباطی گسترده و منظم استفاده کرده و منابع یادگیری متعددی را از طریق فضای مجازی در اختیار همه دانش آموزان، خانواده ها و معلمان قرار دهند.

حکیم زاده ادامه داد: قطعا برنامه این است که به دوران گذشته برنگردیم و در عین حال که بیشتر از قبل به ارزش های آموزش حضوری واقف شدیم اما یاد گرفتیم که چطور می توانیم از بستر فناوری برای غنی تر کردن منابع یادگیری استفاده کنیم.

شهریه در مدارس دولتی

معاون آموزش ابتدایی گفت:  هرگونه کمک در مدارس دولتی پس از آغاز سال تحصیلی و به شکل داوطلبانه خواهد بود و هیچگونه اجباری وجود ندارد و خانواده ها می توانند شکایات خود را از طریق سامانه مرکز ارزیابی عملکرد و ستاد های ثبت نام در کلیه مناطق با مسئولین در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی های لازم صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام وخسته نباشید خدمت شما ..کدوم پدرو مادری هست که تو این وضعیت بچه هاش وبفرسته مدرسه ..مگه وزیر اموزش وپرورش نمیبینه که کرونا دلتا این همه بچه رو راهی بیمارستان کرده ..مثل بیمارستان کودکان که خودشون اعلام کردن جا ندارن برای بستری ..

    • ماهان

      خداوکیلی چرا خودتو جا میزنی که نری مدرسه بعدشم تا اون موقع همه واکسیناسیون شدن پسر خوبم

    • Sayyad GHASEMI

      سلام اولا که کرونا از 100سال پیش بوده یا سرما خوردگی یا آنفلوآنزا به هرحال یه عده پیا شدن وواسه منفعت خودشون کرونا رو انداختن به مردم بگذریم ولی دیگه حناشون پیش کسی رنگی نداره اینا دارن سیاه نمایی میکنن درهمه ی ابعاد ازجمله واکسن

    • ناشناس

      دختر ! با در هر شرایطی بروی مدرسه این را خوب بفهم.

  • ایرانی

    سلام
    زمان بازگشایی وتصمیم گیری درمورد مدارس برعهده دولت جدید است

    • برعهده دولت قدیمو جدید نیست به عهده پدر یامادره که نمی زارن بچه ها برن مدرسه

  • ناشناس

    سلام ولی به نطر من بچه ها هیچ چیزی یاد نگرفتن چطور سال جدید درس جدید میخوان ادامه بدن

    • تیما

      حالا شما یکی بچه تان را از سر راه آوردی وواسه تان سلامتی اش مهم نیست درس مهم تر هست مدرسه بفرست از لحاظ عقلانی باید فکر کرد نه احساسی ودلی پای جان درمیان هست وجدان مدام پدر و مادر اجازه می دهد بچه اش با این پیام های جدید کرونا بچه اش مدرسه برود نان خور اضافی داری بگذار بهزیستی بگو از عهده خرج اش برنمی آیید

    • اینا خوب همش به به و چه چه میزنم میگن مجازی عالی بود

    • مال ما یاد گرفته بشین بالا سرش بهش یاد بده

    • .

      دقیقا همینطوره الان دو سال کسی چیزی یاد نگرفته

  • ناشناس

    خوش به حال معلما ، راحتر تو اسنپ کار کنن

    • ناشناس

      بدا به حال جامعه ای که معلمش بخواد هزینه زندگیش رو از اسنپ بده
      تو این یکسال آموزش مجازی زندگی خیلی از معلمان این سرزمین تحت الشعاع قرار گرفت
      کمی کلاه خود را قاضی کنیم تو این یکسال که آموزش مجازی شد علاوه بر لطمه درسی که به بچه ها وارد شد چقدر از جهت تربیتی و فرهنگی بچه های ما ضرر کردند
      آف بر برخی از دولتمردان بی وجود که با خالی نکه داشتن جیب معلمش خسارت های جبران ناپذیری بر جامعه وارد می کند چرا که معلمی که باید هم غمش یادگیری شیوه های نوین تدریس باشد به جای آن به دنبال تامین معیشت روزانه زندگی خود با کار کردن در اسنپ است و این فاجعه بار لست

    • ناشناس

      با سلام
      بنده یک معلم هستم و این حرف شما رو به منزله توهین به معلم ها تلقی میکنم بسیار ناراحت کننده بود

    • Sayyad GHASEMI

      سلام من خودم معلمم اولا هیچ معلم باوجدانی این کاررونمیکنه بالاخره تومجازی هم که شده کارخودش روانجام میده
      دوما توهین نکن وهرحرفی توذهنت اومد ننویس بار حقوقی داره اگه کسی ازت شکایت کرد باید پاسخگو باشی

    • ناشناس

      معلم ها در یک سال گذشته علاوه بر ساعت تدریس ساعاتی را مشغول تهیه محتوای اموزشی بودند،به سوالات دانش اموز در هر ساعتی از شبانه روز پاسخ دادند، بماند که برای کار مداوم با گوشی چقدرلطمه به بینایی همه ما خورد
      شما یک عذرخواهی بدهکاری

  • ناشناس

    مدرسه نه فقط مجازی

    • ..

      🙄😒😐😑

    • هم وطن

      سلام وتبریک عید قربان به همه عزیزان به نظرم مدرسه به روح و روان دانش آموزان کمک می کنه تا شاد و سر زنده باشند الان از شدت دوری از محیط مدرسه و دوستان و آموزش مفید افسردگی گرفتن فقط کافیه با رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدرسه حضور داشته باشند وعلم و دانش رادر کنار معلمان عزیز و زحمتکش بیاموزند به امید آن روز یا علی...

    • دانش فرزندانتان هم مجازی خواهد ماند نه واقعی

    • فقط مدرسه

  • مدرسه نمی ریم

    • ماهان

      تو غلط کردی تا کی تو خونه موندن

    • اسیه

      راس میگه تا کی تو خونه بمونیم خسته شدیم😒😒

    • 😄😄

      اره

    • نه رو بی سواد

  • ناشناس

    به هیچ عنوان مدرسه نمی گذاریم بچه هامون برن فقط مجازی

    • ناشناس

      نه ترو خدا خضوریش کنید من امسال اول راهنمایی بودم نه زبان نه عربی ونه ریاضی رو یاد گرفتم تروخدا حضوریش کنید 😭

    • بی کنید لطفاً همه جا میرم فقط مدرسه اخ ه کورنا داره

  • ناشناس

    تو روخدا تنبلی خودتون رو پشت نگرانی سلامتی بچه ها مخفی نکنید با رعایت بهداشت فقط حضوری مفیده ومجازی فقط کشکه چون بچه ها خسته شدن وچیز زیادی هم یاد نمیگیرن،عمر دست خداست

    • تو برو مدرسه انشاالله خدا بهت عمر میده

    • Sss

      سلام ، بله دقیقا ، توی سال تحصیلی ای که گذشت واقعا به من سخت گذشت ، من دهم بودم ، و خیلی سخت برام گذشت چندین برابر شرایط عادی تلاش کردم تا بتونم درس ها رو یاد بگیرم برای کنکور مشکل نداشته باشم چون دهم پایه بود و باید خوب یاد می‌گرفتیم ، توروخدا حضوری کنید ، واکسن بزنید و... نمیدونم فقط توروخدا باز کنید به خدا خیلی بهمون سخت گذشته ، بچه های ابتدایی و راهنمایی از خداگونه تو خونه بمونن و فقط بازیگوشی کنن ولی وقتی اومدن دبیرستان می‌فهمن که چه اشتباهی کردن ، و کار از کار گذشته و هیچی یاد نگرفتن و لنگ میزنن ، به فکر خودتون باشید بالاخره این مدارس هم باز میشه

    • حسنا

      کاملا موافقم باهاتون آقا یا خانم ناشناس

    • حسنا

      خواهش میکنم حضوری کنید و زودتر به همه واکسن بزنید
      عراق با اون عراقیش زد همه رو اون وقت شما هنوز ۷۰ سالین
      واقعا که

  • ام البنین

    سلام مدرسه ها قطعی شده که باز میشه لطفا بگید و اون هایی که میگن مجازی ما با مجازی چیزی یاد نمی گیریم 😌💯

    • نغمه

      ام البنین خانم تو اگه خنگ تشریف داری چیزی یاد نگرفتی مشکل خودته . تو میخوای بری مدرسه بفرما برو ، راه باز و جاده دراز . تو از اونایی هستی که اگه مدرسه هم بری چیزی یاد نمی‌گیری

    • اسیه

      دمت گرم😍👍

  • ناشناس

    پس شما دالتون به حال بچه ما نمی سوزه فقط کار خودتون انجام میدن

  • ناشناس

    سلام مدرسه تا مریضی هست کسی ازجون بچش سیرنشدبفرسته

  • ناشناس

    به نظر من اگه ما





    آموزش مجازی خیلی بهتره تو این اوضاع کی بچشو میفرسته مگه از بچه هاتون سیر شدین.اگه مدرسه باز بشه دیگه نمیشه از پس این بیماری بر اومد.

    • ماهان

      شما نگران نباش تا اون موقع همه واکسیناسیون شدن

  • ناشناس

    لطفاااااا اگر تصمیم گرفتید که آموزش به صورت مجازی باشه،کلاس تمام دانش آموزان را صبح برگزار نکنید برای ما که چند فرزند محصل داریم همش تداخل کلاسی و تداخل امتحان بوجود میاد اونوقت هم بچه استرس میگیره هم ما اولیا

    • ماهان

      خودتو اولیا جا نزن بچه جان

  • ناشناس

    مدرسه بی مدرسه. احمقای نفهم. کرونا بیداد میکنه بچه رو بفرستیم مدرسه که چی

    • ..

      Shoma naro madrese 😒😑😐

    • ناشناس

      چرا بی ادبی میکنی اول فکر کن بعد حرف بزن

  • مبین


    چطور همه جا برن فقط مدرسه کورنا داره عروسی دورهمی مسافرت ووووو. اینا کورنا ندارن بس کنید دیگه مدارس باید باز بشن

    • Melika

      تو برو اول یاد بگیر کرونا رو چطور می‌نويسن بعد بیا نظر بده

    • شما همه جا می رین ما نمیزاریم بچه هامون برن این وروان ور

    • به تو چه

      تو بشین سر جات بابا
      کلاس دومی ها نباید نظر بدن بیبی
      بعدشم کورنا نمینویسن کرونا عزیز دلمممم

    • سحر

      آره واقعا میرن شمال میرم بازار عروسی دورهمی اینا کرونا ندارم فقط تو مدرسه کرونا هست
      تمام اولیا و دانش آموزای تنبل هستن ک دوست ندارن مدرسه باز بشه

  • پدر یک دانش آموز

    آخه خدا ازتون نگذره ،من به پسرم در خانه دم به دقیقه میگم انگشت دستت را در دهانت نکن هنوز بعد از چند دقیقه دوباره انگشتش در دهانش هست ،چه کسی می تونه تضمین بده که بچه ها سر کلاس انگشت دستشان را در دهانشان نمی کنن ؟؟؟؟و کرونا نمی گیرند؟؟؟شماها مسئول ویا مدیر لایقی نیستید؟چرا؟چون فردا هر اتفاقی برای هر دانش آموزی بیفته خیلی راحت از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنید!!!سابقه خوبی ندارید.

    • آیسا

      خب این بچه خنگ های دبستانی رو نفرستید لااقل دبیرستانی هارو حضوری کنین

  • ناشناس

    سلام امسال هم بچه هامون مدرسه نمیفرستیم

    • ماهم همینطور مدرسه نمی ریم فقط مجازی

  • Fati

    سلام خسته نباشید لطفا کمی ما دبیرستانی هارو هم درک کنید همش که نشد اولی ها ما قراره این درس هارو خوب بفهمیم که کنکور بدیم با مجازی هیچ چیز خوب نیست لطفا لطفا لطفا مدارس رو حضوری کنید

    • محبی

      من باشما موافقم با هر کدوم از آشناها صحبت می کنیم مایل هستند که مدرسه حضور تشکیل بشه چون همه این نظر رو دارن که مجازی تأثیر منفی داشته هم از نظر آموزش و هم برای سلامت چشم واینکه آموزش حضوری بامجازی اصلا قابل مقايسه نیست

    • Sss

      دقیقااا حداقل ما دبیرستانی ها رو حضوری کنید ، برای کنکور باید یه چی یاد بگیریم !!! درس های دبیرستان واقعا سخته ، و نمیشه با خوندن تو خونه و بدون تدریس خوب دبیر متوجه شد ، من دهم تجربی بودم ، زیستمون کلی مفهوم و... واقعا سخته خود کتاب هم که هیچی نگفته که به درد کنکورمون بخوره ، باید باهامون کارشه !!!!!

  • آزاده

    دیگه کار دولت به اینجا رسیده که کشتار دسته جمعی راه بندازه.........

    • کارشون همینه

    • ناشناس

      واقعا

  • .

    اهای کساییکه میگین مدرسه حضوری نه الان شما حضوری نرفتین امتحان نوبت نهم رو میخواین چیکار کنید یا کنکور رو

  • بنین

    با عرض سلام و ادب.من خانمی هستم از سیستان و بلوچستان.روزی دست کم با اعلام خود مدیر بهداشت استان۳۰ نفر از هم استانیامون بر اثر کرونا دلتا ک هندی و ب شدت قدرت سرایت و کشندگییش از ویروس کرونای قبلی بیشتره رو از دست میدیم بعد شما ب چ روییی در این شرایط فاجعه بار انسانی حرف از بازگشایی مدارس میزنید.بخدا قسم حق الناس دامن شما رو میگیره چرا استرس وارد میکنید مگه ما کم داریم بدبختی میکشیم ک از مدرسه و باز گشایی مدرسه منبر میری.از مشهد میت شور و ماشین حمل جسد میفرستین ولی هیچ عرضه اییی ندارین این فاجعه رو جمع کنید.جای شرم داره.من ب عنوان مادر بچمو فدای تصمیم شماها نمیکنم

  • S

    میدونید چرا مدارس رو باز میکنند و بعد از یه هفته میبندن؟ امسال هم مثل سال قبل بعد از یکی دو هفته مدارس رو میبندن دلیلش هم اینکه مدارس غیر انتفاعی برای اینکه بتونن پول هارو بگیرن مجبورن مدارس رو باز کنن امثال هم مثل سال قبل باید بقیه بچه هارو بخاطر غیر انتفاعی ها قربونی کنن وگرنه هیچ دلیل دیگه ای واسع باز شدن مدارس ندارن

    • آیسا

      شما اول امسال رو درست بنویس بعد

    • ناشناس

      عجب عاقلید شما؟؟؟

  • ناشناس

    معلمان حداکثرتلاش خود را کردند و هر دانش آموزی که تلاش کرد واز امکانات موجود خوب استفاده کرد توانست مطالب جدیدی یاد بگیرد هر چند هیچ چیز جای مدرسه و معلم را نخواهد توانست پر کند
    در مورد بازگشایی مدارس واقعا با این موج کرونا وحشتناک است که در مورد عزیزانمانرسیک کنیم

    • Sayyad GHASEMI

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • ناشناس

    واقعا بااین دروغهای شاخ دارشدن چه رویی دارن ،آره همچی جوره آدم بزرگ توخونه نمیتونه رعایت کنه چه برسه به دانش اموز،رضوان خانم مثل اینکه تازه به سیاره زمین تشریف اوردن

  • ناشناس

    #مدرسه حضوری میریم😷

    • اسیه

      اخ جووووووووون😍😍😍😍

  • محمد

    پس چرا پول میگیرن مدرسه دولتی ها

  • ناشناس

    سلام شماها که میگدفقط مجازی یعنی بچه های شما جایی نمیرن وفقط تو خونه هستن خیلیاهستن که ندارن بخوان نت بخرن یا حتی گوشی ندارن حداقل مسئولین فکرنت ها باشن یا حتی اونایی که خانواده سوادندارن

  • خادم الحسین

    منم یه دانش آموزهستم وسال پیش اول راهنمایی بودم وهیچییی دقت کنیدهیچیی ازآموزش مجازی یادنگرفتم مابچه هانگرانی شماوالدین رودرک میکنیم ولی امسال هم اگربخواهدمجازی بایدما۲سال ونیم هیچیی یادنمیگیریم امیدوارم به این مسئله هم فکرکنیداگربچه گلاس اول یادومی داشته باشیدوسنش کم باشه نگرانیتون واقعاابه جاهست ولی ماکه دبیرستان هستیم به اندازه کافی میفهمیم که این ویروس خطرناکه وبایدمواظب باشیم درک کافی داریم اولیایی که نوشتن پدرومادراتون نگران نیستن چراهمچین حرفی میزنیدواقعااناراحت کنندس اینوبه هرکسی بگی قطعااناراحت وعصبی میشه حق داره که بهش میگیدبچتوازسرراه آوردی نه خیرنگران سلامتی وتحصیل بچشه واینکه گمونم شمااصلاابه بچه هاتون اعتمادی نداریدکه بهش بگیدبایدرعایت کنه واون بفهمه ماقطعاامیفهمیم وخطرناک بودن این ویروس رودرک میکنیم مامیخواهیم مدارس حضوری باشن شمابرواز۸۵درصدبچه هابپرس میگن حضوری دلمون برای مدرسه تنگ شده این هیچ هیچیییی توی این مدارس مجازی یادنگرفتیم لطفاادرک کنیدممنون

    • هم دل

      احسنت عزیزم

  • ناشناس

    اونهایی که میگن بایدمجازی باشه شمابیرون نمیریدمسافرت نمیریدهمش توخونه زندانی هستیدشورشودرآوردیداگرنگران مدرسه هستیداول کمتربیرون بریدکروناکمتربشه به مادانش آموزاکمک کردیداول ازاصلاح خودتون شروع کنیداحتمالااتوی مسافرت عروسی دورهمی مهمونی بیرون رفتن کرونانیست فقط توی مدرسه هست مادانش آموزااتوی کلاس های مجازی هیچی یادنگرفتیم درحد۱درصدیادگرفتیم اگردقت کنیدداخل کامنتادانش اموزامیگن حضوری اولیامیگن مجازی چون اولیامشکلات مارودرک نمیکنن یهویی حجم نت تموم میشه گوشی خاموش میشه بعضیاگوشی ندارن پول ندارن نت بخرن اونهابایدبخاطرترس های الکی شمابسوزن نه خیرمامدارس حضوری میخواهیم هم بخاطراینکه بعضی ازدانش آموزاگوشی ندارن وپول ندارن نت بخرن هم بخاطراینکه هیچیی یادنگرفتیم هم بخاطراینکه خسته شدیم ازبس توی خونه موندیم قطعااشمااولیایی که کامنت گذاشتیدمجازی باشه سرکارمیریدمهمونی میریددورهمی میریدبیرون میریدمسافرت هم میریدوقطعاابچه هاتونوخونه نمیزاریدباخودتون میبریدمحض اطلاع اونجاهم کروناهست خیلیی بیشترهم هست تازه واکسن هم که قراره برامون بزنن ودیگه جای نگرانی نداره اگربه عنوان مثال بچه های کلاس اولی دومی یاسومی داریدخب اونهابچه هستن ولی ماکه دبیرستان هستیم میفهمیم وقطعاارعایت میکنیم هم بخاطرخودمون خانوادمون دوستامون وجامعمون نگران نباشیدواقعااازآموزش وپرورش متشکرم که تصمیم گرفتن مدارس حضوری باشه خیلیی نگران بودم

    • ناشناس

      شما که دوست داری حضوری بشه جون خودتون مهم نیست پس بقیه اعضا خانواده چی اگر بچه ای ناقل باشه همه درگیر میشن هر کس دوست داره بره مدرسه ما از جون بچه هامون سیر نشدیم نه که خیلی تو مدارس رعایت میشه
      بله کرونا همه جا هست ولی مدرسه ای که بچه ابتدایی هنوز بلد نیست از خودش مراقبت کنه و نمی تونه با ماسک چند ساعت سر کلاس بشینه اون چی؟

    • ناشناس

      برای شما قرار هست واکسن بزنند پس بچه های ما چی
      جون شما جون برای بچه های ما نه

    • ماهان

      اونا اولیا نیستن خودشونو اولیا جا زدن

    • نه نمیریم

    • .....

      سلام. لطفا مدارس حضوری بشه. لااقل فقط شش سال دبیرستان (هفتم تا دوازدهم) رو باز کنین. ما دبیرستانی ها بهتر بلدیم رعایت کنیم. اما میگین کلاس اولی ها آخه اونا چیزی حالیشون میشه؟ اصلا میدونن پروتکل یعنی چی؟ بپرسی ازشون پروتکل چیه با ادکلن اشتباهش میگیرن. لطفا اول تا ششم حضوری نباشه. هفتم تا دوازدهم رو حضوری کنین. نه چشمی برامون مونده. نه گردنی. بابا حضوری کنین. ضمنا حضوری باشه بهتر هم یاد میگیریم. چون من میخوام معدلم رو بالای ۱۸ ببرم. تو کلاس مجازی که امکان پذیر نیست. خواهشا حضوری کنین. الان خونوادم آرزوشونه ما مدرسه بریم. من الان دبیرستان متوسطه اول(هفتم) هستم. نذارین سال اول دبیرستان رو مجازی بگذرونم. ممنون. ما دبیرستانی ها نوجوانیم و رعایت کردن بلدیم.

    • ما بچه نیاوردیم برای قربانی کردن درس به چه دردش می خوره؟؟؟ مادر وپدر داغ دار بشن که دنیا بهتر می چرخه جون بچه همون از درس مهمتره پسرم دخترم که حضوری می خوای بری مدرسه عزیزم دلبندم کرونا بگیری طاقت دیدن اشک مادرتو داری با این هزینه های سنگین دکتر وبیمارستان

  • ناشناس

    تو این وضعیت کرونای کشور،شما ها هم که دارید میروید همه مشکلات مملکت حله،فقط زمان بازگشایی مدارس مونده؟؟؟تو این کرونا دلتایی که متاسفانه بچه ها بیشتر درگیر میشن ترجیح میدم بچم بیسواد بمونه تا مدرسه بفرستمش .اینقده از این خانم معاون بدم میاد

    • محراب

      کاملادرسته گل گفتی

    • نیازی نیست بگم

      اها. پس میگی حاضری بچت بی سواد بمونه پس میخوای آشغال دون بشه در آینده. شیشه ماشین مردم رو پاک کنه. معتاد بشه. دزد بشه. باشه ولی تمام بی سوادا عاقبتشون اینه

    • نیازی نیست بگم

      ضمنا ادامه حرفم. اگه بچت دبستانی باشه نگران نباش. کرونای دلتا نوجوانان و جوانان رو درگیر میکنه(هفتم و بالاتر تا دانشگاه تا صد سال) دبستانی ها رو درگیر نمیکنه. الکی واسه خودت بهونه نیار

  • م

    کلاس سوم ابتدایی امسال با پایه اول تفاوتی ندارد.
    یا حضوری کنید یا کلا تعطیل .
    دانش اموزان فقط همین قشر شهری با پدر و مادر حداقل دیپلم و لیسانس نیستند . فرزندانی با والدین بی سواد و بد سرپرست هم هستند. حالا گوشی و تبلت هم به این بچه دادین . درس رو گوش می ده ؟؟؟ این بچه در طول سال تحصیلی سرکار بود و الکی انلاین حضور زده . کسی بجاش امتحان داده ....
    چه جوری یادگیری ارزیابی می کنید . با ازمون های مجازی که همه به جای هم امتحان می دهند .
    بچه ها زرنگ اند وبه لطف اموزش مجازی در ترفند و تقلبای انلاین حرفه ای شدند .لطفا مزخرفات رو رها کنید و بچسبید به اصل اموزش .
    اموزش دوطرفه است .
    یادگیری مهم است که اتفاق نیفتاد. والسلام .
    امسالم برای راحتی خودمون و اینکه می دونیم این بچه ها مجازی نه می خونند و نه متوجه می شوند ضعیفا رو دم مرزی قبول کردیم .

  • به نظرم

    به نظرم برای افرادی که واقعاً میخوان درس بخونن و باهوشن فرقی نمیکنه آنلاین یا حضوری باشه
    اما برا افراد دبستانی و افراد عادی باید حضوری باشه بهتره براشون.


    به نظرم

    • ماهان

      اتفاقا کسایی هم که باهوشن میگیرن میخوابن،چرا؟چون شما هم وقتی که نه کسی رو میبینی که یکم روحیه بگیری نه معلمی،معاونی بالا سرت هست و نه نور خورشیدی که بزنه به چشمات پس باید مدارس حضوری بشه

    • .

      آخه عزیزم باید میانگین جمعیت رو درنظر بگیری فقط دو درصد جامعه باهوشن بقیه چیکار کنن؟
      درسشون رو ول کنن؟
      من خودم دانش آموز باهوش میشناسم که بخاطر نداشتن گوشی از مدرسه در اومده

  • تانا

    مدرسه حضوری بشه بهتره "چون بعضی از معلما" سوء استفاده میکنند" مثل معلم ما که خودش تدریس نمیکنه ویدیو از یه جایی میاره
    و یه بار ازش درمورد درس پرسیدم جوابمو نداد و گفت این همینه...
    و یه چیز بگم معلمون افرادی که درس میخونن و سوال درسی میپرسن و همیشه اشتباهشون میبنه رو دوست ندار
    برای همین توی کارنامه منو ۱۵ کرد من باید ۲۰ میشدم
    شکایت کردم اما مدرسه پیگیری نمیکنن .
    توی این مدارس دولتی کسی به دانش آموز توجه نمیکنه
    بخصوص اگه مدرسه آنلاین بشه که سال پیش افتضاح بود


    اسم معلم اینه: مرضیه زمانی اصل

    خیلی من رو آزار میدا

    و بهونه در میاره و میگه تکلیف نمیفرستی # البته من همیشه براش تکلیف رو میفرستادم و مدرک دارم# .




    اگه حضوری بشه بهتره بخدا
    البته با رعایت پرتکل های بهداشتی

  • یه دانش آموز

    خواهش میکینم مدرسه هارو حضوری کنید😭😢😭😢
    ما رو درک کنید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    شاید بعضای پول نت رو نداشته باشن 😟
    شاید بعضای گوشی ندارن😟
    و حضوری بشه بهتره 😢

    نویسنده نظر : یک دانش آموز

    • خواهش می کنم

      سلام من خواهش می کن۱۰۰ بارخواهش می کنم مدارس باز کنید وفوتبال ازا د کنید

    • 🖑

      هر کی می خواد مدارس حضو ری بشه و فوتبال ازاد باشه 🖑این شکلک بزاره

  • ناشناس

    اصلا متن مفید نبود.همش حرفهای بی برنامه و الکی و تکراری.حضوری ک صد البته بهتر از مجازی هستش ولی ب شرط اینکه کامل و طبق روال عادی باشه ک اونم فقط با واکسیناسیون همگانی میتونه انجام بگیره در غیر اینصورت بچه هامون رو از سر راه نیاوردیم.

  • ه

    باور کنید چند ساعت مدرسه رفتن با رعایت قوانین بهداشتی، هیچی نمیشه. مجازی درس خوندن هیچ سودی نداره. من با یک سال درس خوندن مجازی، عینکی شدم. چشمام داغون شد رفت. نه فقط من، بلکه اکثر دانش آموزان چشم هاشون ضعیف شده. حالا این کنار... چقدر امواج اینترنت برای مغز ضرر داره! خدایی نکرده تومور مغزی به همراه داره. بعضی از معلمان هم که خیلی خودشون رو راحت کردن و با گذاشتن فقط چند تدریس آماده از برنامه شاد و ندادن هیچ تکلیفی به بچه ها فکر کردن وظیفه شون رو انجام دادن. در حالی که بعضی از معلمان حقوق شون واقعا حرامه. چون وظیفه شدن رو انداختن بر عهده مادران بیچاره و آخر سال هم یه نمره ای رد کردن و رفتن..
    خواهش میکنم مدارس رو حضوری کنید. من امسال وارد دبیرستان میشم و دورانی که باید خیلی تلاش کنم و زحمت بکشم برای کنکور، فرا میرسه. دوست ندارم این حجم از درس رو با آموزش مجازی سپری کنم

    • پس چرا بچه های ما عینکی نشدن

  • ناشناس

    درست که حضوری بهتره من خودم دوازدهم برام خیلی مهمه امسال ولی وقتی بیماری انقدر زیاد شده بیام مدرسه کرونا بگیرم بمیرم یا اگر بیمار بشم بعد به خانواده ام منتقل کنم این خوبه به نظرتون

  • M.M

    مدارس بازگشایی نکنید من نمیخوام به ویروس دلتا و کرونا مبتلا بشم هنوز جوانم نمی خوام بمیرم کلی ارزوها دارم ...

  • آیسا

    چرا مدرسه نرن هاننن ؟ مشکل بچه های دبستانیه که پروتکل هارو رعایت نمیکننه ؟ مگه فقط کرونا تو مدرسه هس ؟ توی مهمونی و مسافرت نیست ؟ اصلا وقتی بچتو میبری تو خیابون بهش یه کلمه میگی ماسک بزنه ؟ دستاشو بشوره ؟ نه نمیگی چون معتقدی که بچه کرونا نمیگیره . حالا که میخواد بره مدرسه تازه فهمیدی اصلا بیماری به نام کرونا وجود داره الان همه کشور های پیشرفته واکسن زدن و مدارسو شروع کردن اونوقت این بچه های طفلی توی شاد دارن فقط وقت میگذرونن و هیچی نمیفهمن لااقل به بچه هایی که دبیرستانی هستن رحم کنین کنکور و المپیاد دارن اتفاقا مدرسه خیلی شرایط خوبی داره سر کلاس که با فاصله گذاری میشینن و زنگ تفریح میرن فضای باز .... اونوقت توهم بچتو ببر مهمونی و عروسی

    • اسیه

      ارع افرین دمت گرم😍👍👏

    • حسنا

      والا به خدا

    • ناشناس

      سلام من بچه ام رانمیزارم بره مدرسه من واقعا می ترسم

  • نازنین

    تصمیم تون عالیههههه❤️🖤

  • دانش آموز

    من یک دانش آموزم و خیلی دوست مدارس حضوری بشه با اینکه آنلاینم خیلی خوب یاد گرفتم ولی باز مدرسه یه چیز دیگست بعدشم کرونا که فقط توی مدرسه نیست همه جا هست

  • ناشناس

    من نمیرم

  • ناشناس

    آقا ماهان کدوم یکی بهتره مجازی یا حضوری ؟

  • ناشناس

    تو شرایطی که اعلام می کنن کرونای دلتا گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال رو درگیر می کنه من ترجیح میدم بچم بی سواد بمونه تا از دستم بره این خانواده هایی که میگن بچه ها همه جا میرن احتمالا همونایی هستن که صبح تا شب بچه ها رو تو خیابون و پارک رها می کنن که خودشون راحت باشن چطور کارمندای بانک تعطیل بشن و حقوق بگیرن اشکال نداره معلمی که تو فضای مجازی هزاران مشکل برای آموزش داره به چشم خیلیا میاد.وقتی مردم ما این باشن وای به حال دولت متاسفم براتون

  • دانش آموز

    خواهش میکنم مدرسه رو باز کنین
    هیچی یاد نگرفتم
    سال بعد هم انتخاب رشته دارم:((((

  • مینا۳۷ساله تهران

    الان توی این کروناکه دلتاشم اومده خیلی واجبه مدرسه ها بازبشه جون مردم براتون مهم نیس ازخدانمیترسین بودجه کم آوردین بازم گدایی خدانگذره ازهرچی ادمه بی دین وپول پرسته

  • چرامدرسه هاروبازمیکنید والانفرین خداوائمه برشما خدانگذره انشالله بخدابلایی سربچه هامون بیاد ببین چکارمیکنیم واگذارتون به سیدالشهدااگه مدرسه هاروبازکنییداونم تواین شرایط کرونااونم دلتا و

  • ناشناس

    من اصلا فرزندم نمی زارم بیاد مدرسه اونم با دلتا

  • دانش اموز بدبخت😪

    کاش بمیرم ولی برم مدرسه😔

  • Parniya

    سلام من یه دانش آموز هستم که امسال میرم پایه ی هشتم و پایه ششم و هفتم رو مجازی خوندم بعد دو سال آموزش مجازی چشمام اینقدر ضعیف شدن که اگر عینکمو بردارم بزور چهره ها رو تشخیص میدم تو رو خدا ما رو هم کمی درک کنید یعنی چی یه گوشی میدین دستمون انتظار دارین همه ی نمرات رو هم ۲۰ بشیم...!
    شماهایی که میگید جون بچمون مهمه برامون حاضریم بیسواد باشه ولی سالم باشه به آینده ی اون بچه فکر میکنید آیا ؟ اون بچه بدون سواد هیچ جایی داخل جامعه نداره...!
    اینا به کنار میدونین همین گوشیا چقدر برای سلامتی ضرر داره ؟ هممون چشمامون ضعیف شده اکثر بچه ها اضافه وزن گرفتن بیشترشون کم تحرک شدن ! با همه ی این مشکلا بازم نریم مدرسه ؟؟؟؟
    یکم درک کنید لطفا !!!
    این مشکلا به کنار اصن میدونین چند نفر بخاطر مشکل مالی نتونستن گوشی بخرن و ترک تحصیل کردن ؟ میدونین چند تا خانواده هستن که بیشتر از چند تا بچه دارن و برای هر کدومم یه گوشی لازمه ! چطور اون پدر میتونه با این وضع اقتصاد مملکت برای ۴ تا بچه گوشی تهیه کنه ؟! خوب یکم درک کنید لطفا بعضی خانواده ها حتی یه گوشی هم ندارن اما بالای ۳ تا بچه دارن ! خب اونا چیکار کنن ؟ ترک تحصیل ؟ یعنی اینقد این آموزش مجازی خوبه ؟ اصن مگه واکسن کرونا ساخته نشد ؟ چرا برای دانش آموزا نمیزنید ؟ یعنی اونایی که پیرن از جوونا مهم ترن ؟ چرا فرق میزارید بین سن و سال ها ؟ ما دهه هشتادیایی که امسال و پارسال مجازی آموزش دیدیم آینده ساز های این کشوریم مثلا...! اونوقت میخاین با آموزش مجازی آیندتونو بدین دست ما ؟؟؟ اونوقت توقع دارین ما آینده سازای خوبی بشیم ؟؟ امکان نداره...! آینده ای که آینده سازاش با گوشی آموزش ببینن اصن آینده نیست که !! در ضمن اون کلاس اولی که امسال سال اول مدرسشه و حتی حروف الفبا هم بلد نیست انتظار دارید با چت کردن یاد بگیره وقتی حتی بلد نیست الف و ب رو بنویسه ؟! خب شما فقط به فکر سلامتی ما هستید به آیندمونم یکم فکر کنید !
    من دانش آموز بخاطر آموزش مجازی چشمام ضعیف شده ! اگر خدایی نکرده فردا من کور بشم دیگه درس برام مهمه ؟؟؟؟ فقط من نیستم بالای ۵ میلیون دانش آموز تو این کشوره خب درک کنید لطفا ! تو رو خدا مدارس رو باز کنید بخدا همه ی سلامتیمونو پای این گوشیا از دست دادیم تازه فقط سلامتی جسمی نیست که ! این گوشیا برای بچه هایی که سنشون کمه خیلی خطرات دیگه ای هم داره ! میدونین چقدر از طریق همین بچه هایی که سنشون کمه و زود گول میخورن میشه کلاهبرداری کرد ! یکم به ما هم فکر کنید آینده ی ما رو نابود نکنید لطفا 🙏🏻 ممنون ♡

  • ناشناس

    خانم حکیم زاده برای واکسیناسیون دانش اموزان هم فکری کرده اید؟یا فقط برای معلمها میخواهید واکسن بزنید؟مگه دانش اموزان ،کرونا نمیگیرند؟امن خودم مادر دانش اموز هستم و مخالف باز شدن مدارس به صورت حضوری هستم مگر اینکه دانش اموزان هم واکسینه شوند.

  • ناشناس

    من دخترم حساسیت داروئی داره این یک سال ونیم هیچ جانرفته چه طور میتونم بزارم بره مدرسه دولتی به این شلوغی جانش از درس برام مهمتره خواهش میکنم یه فکر اساسی بکنید آنقدر با روان مردم بازی نکنید اینها انسانند مرغ و گوشت نیستن

  • نه ب حضوری

    من با اینکه دوست دارم برم مدرسه و چیز هایی که امسال رو کم یاد گرفتم یاد بگیرم ولی برای سلامتیم ارزش قائلم آقا چرا دوسال حضوریش نمی کنید

  • سیروس پور قنبر

    مگه از جون بچم سیر شدم که بفرستم مدرسه بره مدرسه بعد با کرونای دلتا برگرده آخرش هم که هیچی میگن بچه ۷ودتون رعایت نکرده به ما چه. لطفا اگه مسئولین فکر می کنند فقط برای خودشون تصمیم بگیرن نه برای عموم جامعه

  • ناشناس

    به نظر من دیگه جر بحث نداره چون فضآی مجازی اصلا یاد نگرفتن بچه میگن متوجه نمیشن خدا کنه مشکلات حل شه همه به امید خدا با شور شوق برن مدرسه

  • Melika

    سلام خسته نباشید واقعا چرا حضوری نمیگم بده نه ولی از جونم سیر نشدم که برم مدرسه پرتکل ؟ هه هیچ کس رعایت نمیکنه من خودم امتحان نهم که دادم همه کنار هم بودیم ..... هیچ کس عین خیالشم نیس اون مادر یا دانش آموزی که میگه واکسن میخورین نه از این خبرا نیس ی واکسن ایرانی میدن که بدرد نمیخوره مامان خودم پرستاره جز پرسنل هس....اونا دو دور واکسن رو گرفتن اما بازم کرونا رو گرفتن پس اگه واکسن بزنی دلیلی برای فرار از گرفتن نیس تازه اونا حالا واکسن خارجی زدن اینجوری شده وای به حال ما ... خودم خیلی از این آنلاین عذاب کشیدم .... اما وضعیت رو ببیند سرد خونه ها جا نداره .... میگی واکسینه میشی اولا که خیلی رو این مورد تاکیدی ندارنبیشتر میگن دبیرا و کادر مدرسه اوکی اونا بزنن خود دانش اموز ناقل نیس؟ نمیتونه انتقال بده.... واقعا رو چه حساب باز میکنید؟ نمیگم خونه موندن خوبه نمیگم آنلاین خوبه نیس ولی حضوری بری تا بمیری؟ خوب مگه مرض داری؟.

  • محمد

    ولله شمامیگین مدارس پول نمیگیرن ولی مدیران مدارس تاکارت نکشی ثبتنام نمیکنن وبعدش میگن یه چندتومنم ازسال قبل بدهی داری

  • احمد

    باسلام کلاسهای حضوری بارعایت اصول بهداشتی خیلی بهتر است چراکه دانش آموزان داخل خونه افسرده شدن وشادی ازشون گرفته شده لذا توجهی به آموزش مجازی نمی تونند داشته باشند بیاری خداوند این بیماری ریشه کن بشه وشادی به کل عالم برگرده

  • مادر نمونه

    حضوری به هیچ عنوان

  • ناشناس

    یا مدرسه ها باید حضوری باشه یا کلا تعطیل دیگه خسته شدیم واقعا نمیتونیم روزی سه تا چهار ساعت بشینیم پای گوشی و درس گوش بدیم یکم مارو درک کنید

  • ._.

    یادمه موقعی ک امتحانات نهمی ها و دوازدهمی ها حضوری شد خیلیا نوشتن ک ما مدرسه نمیایم یا مگه از جون بچه هامون سیر شدیم ولی وقتی رفتیم مدرسه همه اومده بودن قضیه چیه؟! اگه همین مدرسه ها ب طور اجبار حضوری بشه صد در صد همه میان پس بحث های الکیتون رو تموم کنید چون ما سیل بزرگ مسافرها ب شمال رو دیدیم مدرسه ک چیزی نیست

  • ناشناس

    بچه هاتون و نفرستید کشتارگاه واکسن زیر ۱۸ سال هم نیست ماکه واکسن نمی زنیم نه خودمون نه بچه هامون معلوم نیست چی تواین واکسناست اومدیم نساخت به بدن

  • ناشناس

    برای مسافرت و تفریح و عروسی رفتن که بچه ها کرونا نمیگیرن برای مدرسه ولی چرا کرونا خطر داره یه ذره هم به فکر بچه های مردم باشین اخه این چه وضعشه

  • مردم مگه از جون بچه ها تون سیر شدین سلامتی مهمتره از مدرسه است اونایی که درس خواندن خیلی وقته بیکارن

  • مدرسه به هیچ عنوان نمی ریم فقط مجازی

  • الان نوبت بچه هامونه که خدایی نکرده کرونابگیرند قبرستونا پور از بچه می شه کدوم پدر یا مادری حاضره بچشو بفرسته مدرسه

  • ناشناس

    من سال بعدی می رم دبیرستان و از نظر من حضوری باشه بهتره چون باید یاد بگیریم نه اینکه تو خونه بمونیم.ممنون

  • ناشناس

    بشینید سر جاتون ما نمی زاریم بچه هامون بیان مدرسه به هیچ عنوان

  • سارا

    اصلا مجازی خوب نیس
    من خودم امسال نهم بودم تدریس مجازی بود، اصلا کسی چیزی نفهمید
    بعد امتحان نهایی حضوری😏😏😏😒😒😒😒

  • سارا

    اتفاقا حضوری باشه بهتره
    یعنی چی عروسی تولد مهمونی بیرون همه جا میرن کرونا نمیگیرن
    بعدا ی مدرسه برن کرونا داره؟؟؟؟؟؟؟😏😏

  • هادی

    اولیای که ارزش درس ویادگیری رومیدونن ،به هیچ وجه به کلاس مجازی راضی نیستن ،اگه واقعاسلامتی بچه هادرخطربروببین توخیابونا پارکا،همه بچه هابدون ماسک وبهداشت مشغول بازیند،بخدامدرسه خیلی ازاینجاهاامن تره، به اندازه کافی بچه هابیسوادن ،مجازیم بدترمیکنه وچقدرم هزینه گوشی ،لپ تاپ ازاون بدتر

  • ناشناس

    با سلام مگه والدین دیوانه شدن یا موندن دست بچه شون که تو این شرایط کرونا بچه‌ها رو بفرستن مدرسه به مسولین هم میگم تو این یک و نیم سال تعطیلی برای بازگشایی مدارس چه کاری انجام دادن فقط بلدن حتی تو شرایط کرونا از والدین برای تحصیل مجازی شهریه بگیرن یادتون نره که تو سوئد زندگی نمی کنید تو یه کلاس کوچک با تعداد حداقل32یا35 دانش آموز مگه امکان داره تو شرایط کرونا برن مدرسه اگه تقسیم بندی هم بکنند هفته‌ای دو ساعت مدرسه رفتن برا بچه ها هیچ فایده ای نخواهد داشت پس برو اول کرونا رو جمع کن .

  • فرزانه

    بله این حق بچه ها ست که انتخاب کنند به مدرسه بروند یا نه؟ ولی کدوم مدرسه وقتی مدرسه ایی در کار نیست چه انتخابی؟واقعا حرفاتون مسخره ست

  • دانش اموز بدبخت

    ما نمیریم مدرسه جونمونو از درس بیشتر دوس داریم ما ک باید بخونیم حضوری و غیر حضوریش مهم نیس جونمون مهمه

  • ناشناس

    آقایون خانوما برید بیمارستان ببینید چه خبره خودتونو جای اونا بزارید آیا طاقت دارید یه لحظه خود تون یابچتون جای اونا باشن عاقل باشیدنزاریدبچه هاتون برن مدرسه حالا خودتون می دانید به من ربطی نداره یه لحظه فکر بکنیدخیلی ها واکسن زدن ولی حالا حالشون خرابه گوشه بیمارستانن به واکسن اعتماد نکنیدخودتون رعایت بکنید

  • لطفا به فکر جونمون باشید ما ک جونمونو از سر راه نیاوردیم که حضوری درس بخونیم

  • سلام

    تورو خدا مدارس را باز کنید
    بچه هایمان در خطر ابتلا به سرطان فضای مجازی هستند و دارند پرپر میشن .
    آیا کرونا در سفرها ، کوچه و خیابان ها ، مهمانی ها ، پارک ها ...نیست ؟ و کرونا فقط در مدارس هست ؟

  • محی

    تروخدا تروخدا مدارس رو حضوری کنید من دانش اموز دبیرستانی هستم باید درس رو بفهمم و بخونم واسه کنکور
    من مشکلی با دوره مجازی نداشتم درسامو میخوندم خودم از معلمم همیشه جلو تر بودم واسه بهتر یاد گرفتم واسه کنکورم ولی دانش اموزا فقط میتونن درک کنن اصلا درس خوندن اینجوری خوب نیست استرس بالاعه نگران قطعی نت و... هستیم که وفتی یه امتحان مهم با خراب شذن یه سایت از بین بره کسی به حرف ما گوش نمیده و میگن تقلب
    تروخدا حضوریش کنید
    حالا بچه هایی که کوچیک هستن میفهمیم نمیتونن خوب مراقب خودشون باشن ولی یه فکری به حال ما دبیرستانیا بکنین

  • سالار خان

    خدا پدر کسی که شبکه شاد رو اختراع کرد بیامرزد.
    من دوست دارم امسال هم مجازی باشیم.
    با این بی پولی هزینه سرویس مدرسه.لباس فرم.لوازم تحریر و .......
    شبکه شاد یه گوشی میخری و راحت درس میخونی.
    با تشکر فراوان.

  • شاهرخ Sh

    تواین سالهای کرونایی وآموزش مجازی بیشترسال نهمیها یارشته نیاوردن یارشتا مورد نظرشان برای دوتاسه نمره رشته مورد علاقه آسان نیاوردن چراوجوزآزموپ مجددبرای تعیین رشته روبه استانها نمیددبچه هامون افسرده کردیدخداازتون نگذره بحق عیدقربان مردم سرگردان میکنیدچراچرا

  • ...

    برای اموزش حضوری بهتره👌🏻ماکه امسال کلاس نهم بودیم مجازی هیچی یاد نگرفتیم ولی حضوری امتحان دادیم
    اگه قرار باشه اموزش حضوری باشه برای ما دانش اموزا بهتره در هر صورت سرکلاس یادگیری بیشتری هست

  • ناشناس

    خداکنه حضوری بشه مجازی فقط بی سواد میشن بچه هاعمرهم دست خداست

  • ناشناس

    توحکیمی حکیم زاده بداددانش آموزان نسیل سوخته نهمیها توجه کنیدبعداپشیمون میشیم دیگه فایده ندارآه والدین بخدابچه هاتون عاقبت بخیرنمیکنه

  • ناشناس

    سلام .من یک فرهنگی م .تو رو بخدا جگر گوشه هاتون مدرسه نفرستید .بچها اصلا تو اون دوهفته اخر شهریور که اومدن اصلا رعایت نمیکردن .کافیه یک نفر ناقل باشع .خانواده یی را گرفتار میکنه .دانش اموزان باید اموزش مجازی را مهم تلقی کنن

  • ناشناس

    سلام. همش می گن مدرسه دولتی پولی نمی گیره ولی تا پول رو نریزی ثبت نام نمی کنن.

  • زکیه مهاجر

    با سلام.اگه مدارس حضوری بشه از لحاظ بار علمی خیلی خیلی به نفع بچه هاست.و اینکه باید ابتدایی ها کلاس 20 نفره حداقل به 2 گروه تقسیم شده و با رعایت پروتکل

  • رمضانی

    بابا خواهشا امسال دیگه مدارسو حضوری کنید به هر نحوی ک هست ما دیگه واقعا نمیتونیم اینجوری ادامه بدیم اصلا مدرسه آنلاین معنایی نداره صد تا درد و مرض گرفتیم تو خونه از افسردگی و اضطراب اجتماعیو بیماریای روانی تا تنبلی و چاقی و بی سوادی هرکسم میگه امسالم آنلاین باشه فقط از تنبلی و ترس درس و کتابه وگرنه همه الان همه جا میرن فقط تا ب مدرسه میرسه میگن کرونا. حتی شده کلاسا سه روز دو روز در هفته باشه باشه فقط کلش آنلاین نباشه

  • ناشناس

    زرشک

  • محصل

    سلام من دانش اموز پایه نهم هستم توی تمامی دوران تحصیلم بهترین شاگرد بودم و بالاترین نمره هارو داشتم اما امسال بخاطر فضای مجازی و نداشتن برنامه اموزشی درست ناموفق بودم و نتونستم عملکرد خوبی داشته باشم لطفا مدارس رو حضوری برگزار کنید افرادی که میگن نه به حضوری بخاطر کرونا الان فقط مدرسه مشکله؟ خانواده ای که دائما بیرون از منزل به سر میبره فقط مدرسه واسش مشکله ؟ اگر کرونا هست توی باشگاه و بازار هم هست شما اگر نگران کرونا هستید پیشگیری هارو جدی بگیرید نه به نفع تن پروری خودتون و بچه هاتون بگید نه به کلاس حضوری

  • ناشناس

    اه اخ جون مدارس باز میشه یعنی من سال دیگه میرم مدرسه چقدر خوببببببببببب هورااا

  • عبدالمجید سکویی

    فعلا از واکسیناسیون خبری نیست

  • roya

    madrese ro baz konin mm Del am mikhad berm

  • Fr

    سلام
    خواهش میکنم یه فکری برای ما دبیرستانیا بکنید بخدا تو این شرایط ادم اذیت میشه
    اگه سال بعدم انلاین بشه یعنی کل سه سال انلاین خوندیم بجز چند ماه
    با این وضع سوالات سخت کنکور واقعا نمیتونیم سال بعدم انلاین بخونیم

  • ناشناس

    باسلام من مادر یه دانش اموز پیش دبستانی ‌ه سال گذشته دخترمو مجازی اموزش دادم وخداروشکر راظیم واموزشات خیلی عالی ومفید بود واز خدا میخوام که امسالم مجازی باشه

  • ناشناس

    سلام وضیت خیلی خراب هس واسه چی مدرسه ها میخواد باز بشه همه جا قرمزه

  • ناشناس

    مدارس سیستان و بلوچستان دشتیاری از مهرماه حضوری شده ی روز در میان هم نیست..ـ.. یک کلاس با جمعیت ۴۰،۴۵ نفر چندین دانش آموز و دبیرا کرونا گرفتن.....چرا ی روز در میان نیست با این جمعیت بالا

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه