English

بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌های کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع رعد و برق و بارش باران در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، از وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور خبر داد.

بارش باران و رعد و برق در برخی استان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان ضمن اشاره به اینکه از امروز تا جمعه (۱۵ تا ۱۸ تیر) به سبب جریانات شمالی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران ، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما ‌پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (۱۵ تیر) در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ‌جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در فردا (۱۶ تیر) رگبار و رعد و برق ‌پراکنده در این نواحی ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود همچنین از بعدازظهر فردا تا جمعه (۱۶ تا ۱۸ تیر) در نیمه شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۶ تیرماه)  صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ سانتیگراد و طی روز ‌پنجشنبه (۱۷ تیرماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ تیر) اهواز با بالاترین دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای بیشینه دمای ۳۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان‌های کشور هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی