English

افزایش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی دو روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده در کشور گفت: طی دو روز آینده دمای هوا در برخی مناطق بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

افزایش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی دو روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۳۰ فروردین) در برخی نقاط جنوب شرق کشور و در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده نیز دور از انتظار نیست، گفت: فردا (۳۱ فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود البته در بخش‌هایی از شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز و زاگرس و سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این شرایط را طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲ و ۳ اردیبهشت) در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از نواحی مرکزی کشور خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳۱ فروردین و ۱ اردیبهشت) در سواحل دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و از روز پنجشنبه (۲ اردیبهشت) تا اوایل هفته آینده دمای هوا در این نواحی بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش باد و با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) نیز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه