English

سردار حسین رحیمی:

عدم اجرای طرح ترافیک در ایام کنکور منوط به درخواست وزارت علوم است

رئیس پلیس پایتخت گفت: وزارت علوم درخواست لغو اجرای طرح ترافیک در ایام برگزاری کنکور را بدهد تا موضوع بررسی شود.

عدم اجرای طرح ترافیک در ایام کنکور منوط به درخواست وزارت علوم است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در حاشیه طرح اقتدار، گفت: در ادامه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در پایتخت، امروز شاهد دومین مرحله طرح اقتدار هستیم که در سال جاری توسط پلیس امنیت و پلیس فتا در دو فضای حقیقی و مجازی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ۲۶۱ نفر از اوباش سطح دار، عاملان تخریب، مزاحمان نوامیس، حاملان سلاح‌های گرم و سرد، توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند که ۱۱۰ نفر از این افراد سابقه دار بودند و ۹۳ نفر مزاحم نوامیس و همچنین ۵ نفر از اوباش حامل سلاح غیر مجاز نیز بودند.

سردار رحیمی گفت: در این طرح ۳۷ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و گردانندگان مراکز فساد بودند که شناسایی شدند، همچنین ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۷۸ قبضه سلاح سرد، ۱۳ دستگاه خودرو، ۱۱ دستگاه موتور و تعدادی آلات و ادوات مانند بیسیم و ... کشف شد.

وی افزود: یکی از نشانگاه‌های ما در اجرای این طرح اصناف بود که ۲۴ واحد صنفی و محل پاتوق و تردد اوباش، پلمب شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به موضوع فعالیت اوباش در فضای مجازی، تصریح کرد: ۵۳ تارنما به دلیل ترویج شرارت توسط پلیس امنیت و فتا شناسایی شد و ۴۵ ترویج کننده و اوباش‌گر در فضای مجازی دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس فتا از ابتدای امسال ۶۵ نفر را در بحث قمار و شرطبندی شناسایی و دستگیر کرده که گردش مالیشان بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال بوده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۶ نفر از برنامه نویسان و سر شبکه‌های قمار و شرطبندی دستگیر شدند، گفت: این افراد از طریق ۲۹ شبکه بانکی فعالیت مجرمانه خود را انجام می‌دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شدت شرارت در پایتخت بیشتر نشده است؟ افزود: اوباش سطح دار تحت کنترل پلیس هستند، یک مقدار جسارت اوباش نوپا بیشتر شده و جریح‌تر شدند و افراد روحیه استکباری و گردن کلفتی دارند که به تناسب همین خلق و خوی آنان باید با آن‌ها برخورد شود، خیلی از اوباش از ترس پلیس به دنبال سوراخ موش هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: برای تمام مراکز کنکور تمهیدات جامع و انتظامی را اندیشیده‌ایم و در خصوص عدم اجرای طرح ترافیک در ایام برگزاری کنکور وزارت علوم باید درخواست کند تا طرح اجرا نشود تا بعد از طرح این موضوع بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی