English

سرهنگ حسنوند:

ساماندهی ۱۵۰ معتاد متجاهر زن در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از ساماندهی ۱۵۰ معتاد متجاهر زن در تهران خبر داد و گفت: ۸۵۰ معتاد متجاهر زن دیگر در شهر رها هستند.

ساماندهی ۱۵۰ معتاد متجاهر زن در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ساختمانی برای نگهداری زنان معتاد متجاهر در تهران ساخته شد یا خیر، اظهار کرد: بله یک ساختمان با ظرفیت نگهداری و ساماندهی ۱۵۰ معتاد متجاهر زن با همت سپاه پاسداران، ستاد مبارزه با مواد مخدر و شهرداری ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی از نگهداری ۱۵۰ معتاد متجاهر زن در این مرکز خبر داد و گفت: ما در پایتخت به ظرفیت ۱۰ هزار نفره برای نگهداری از این قشر جامعه نیاز داریم و الان حدود ۸۵۰ معتاد متجاهر زن در شهر رها هستند و ما هم نمی‌توانیم اینها را در جایی نگهداری کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در طرح قبلی جمع آوری معتادان حدود ۷۰ خانم هم جمع آوری شدند که به دلیل نداشتن محلی برای نگهداری آنها، بعد از دستگیری رهایشان کردیم.

واکسن کرونا به پلیس مبارزه با مواد مخدر هم رسید

حسنوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر، گفت: از چند روز پیش واکسینه کردن مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شده است و طبق اولویت همکاران ما واکسینه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه