English

کشف بیش از ۲۶ تن مواد مخدر در پایتخت

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۶ تن انواع موادمخدر در پایتخت خبر داد.

کشف بیش از ۲۶ تن مواد مخدر در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در سال ۹۹ گفت: در سالی که گذشت همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توسعه همکاری‌ها با پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌های دیگر را در دستورکار خود قرار داده و اشراف اطلاعاتی خود بر سوداگران مرگ را نیز افزایش دادند.

وی ادامه داد: در راستای این اقدامات نیز ما شاهد افزایش ۱۸ درصد کشفیات انواع موادمخدر در مقایسه با سال ۹۸ بودیم و بیش از ۲۶ تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردیم. میزان کشفیات مواد روانگردان نیز ۱۸ درصد بیشتر از سال ۹۸ بود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در دستگیری قاچاقچیان نیز ۲۵ درصد افزایش در مقایسه با سال ۹۸ داشتیم، گفت: طرح‌های پلیس مبارزه با موادمخدر نیز در این مدت افزایشی پنج درصدی داشت.

حسنوند درباره جمع آوری معتادان متجاهر نیز گفت: در بحث معتادان متجاهر تقریبا بیش از ۴۱ هزارنفر را در تهران جمع آوری کردیم که بعضی از این افراد چندبار جمع‌آوری شده و به دلایلی مانند کبر و صغر سن، بیماری‌های عفونی خاص و ... با منع پذیرش روبرو شده‌اند.

به گفته وی اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت و با جدیت با موادفروشان خرد، قاچاقچیان و دیگر جرائم مرتبط با موادمخدر برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی