English

رییس شورای شهر تهران مطرح کرد:

لیست کاندیداهای شورای شهر جبهه اصلاحات به زودی منتشر می‌شود

رییس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورا از انتشار لیست جبهه اصلاحات برای حضوردر انتخابات شوراها، در آینده ای نزدیک خبر داد.

لیست کاندیداهای شورای شهر جبهه اصلاحات به زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار موج، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران ابتدا در پاسخ به سوالی  درباره سرنوشت پرونده ۶۲ باغی که قرار بود براساس مصوبه برج باغ ها مجوز ساخت بگیرند گفت: ازآنجاییکه مصوبه برج باغ ها از سوی شورای عالی شهرسازی لغو شد و ازآنجاییکه بحث ۶۲ باغ در آن مصوبه نیامده بود؛ خود به خود مصوبه شورا نیز قابل اجرا نبود. 

وی همچنین در خصوص پیش انتشار اسامی نهایی انتخابات شورای ششم و رد صلاحیت عضو تایید صلاحیت شده شورا نیزگفت: این موضوع را شنیدم، اما هنوز آن را چک نکرده ام و نمی‌توانم بطوردقیق درباره آن اظهار نظرصحبت کنم. اما صحبت هایی مطرح بود که برخی از دوستان ؛ تایید شده اند ولی در لیست قرار نگرفتند و در این زمینه هنوزشبهاتی وجود دارد . 

هاشمی در این زمینه تاکید کرد: این موضوع را باید دقیق‌تر از فرمانداری چک کنم ضمن آنکه با هیات نظارت شوراها در مجلس نیز باید صحبت کنم و بعد نظرم را بگویم.

رییس شورای شهر تهران درباره شرکت جبهه اصلاحات در انتخابات شوراها با ذکر اینکه جلسه‌ای تشکیل و تصمیم نهایی گرفته شده است گفت: مقرر شده تا جبهه اصلاحات در انتخابات شوراها لیست داشته باشد.

وی با ذکر اینکه در این جبهه بیش از ۳۰ حزب و انجمن وجود دارد گفت: براساس مصوبه قرار است لیستی را تایید کند و امیدواریم این لیست براساس سیستم سرا و دریافت نظر نمایندگان احزاب در جبهه اصلاحات ایران تایید و منتشر شود. 

هاشمی همچنین درخصوص موضع گیری جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز جبهه اصلاحات ایران درباره حمایت از یکی از ۷ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نظری را اعلام نکرده است. در این زمینه باید جلسه‌ای تشکیل و تکلیف این موضوع روشن شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه