English

پس از شیوع کرونا رخ داد:

پس از شیوع کرونا خسارت هزار و ۳۰۰ میلیاردی حمل و نقل پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص خسارت های ناشی از وقوع کرونا در پایتخت گفت: در طول این مدت معاونت حمل و نقل بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد کاهش درآمد داشت که در دو مجموعه اتوبوسرانی و مترو رقم خورد و ۱۵۰ میلیارد نیز هزینه‌های ناشی از مقابله با کرونا بوده است‌.

پس از شیوع کرونا خسارت هزار و ۳۰۰ میلیاردی حمل و نقل پایتخت

به گزارش خبرنگارموج، سید مناف هاشمی در نشست خبری مشترک با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران با ذکر اینکه سیاست این معاونت افزایش مطلوبیت حمل و نقل عمومی و همگانی با محوریت مترو است گفت: تامین مالی پایدار در اجرای طرح‌های توسعه است.

وی همچنین به اعتبارات اختصاص یافته درحوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: این اعتبارات در سال ۹۶ رقم خوبی بوده است. گرچه در سال ۹۷ ، این رقم عدد مناسبی نبود و در سال ۹۸ رشد نسبتا خوبی داشت و در سال ۱۴۰۰ به رشد قابل قبولی رسید که البته باید دید محقق می‌شود یا خیر.

هاشمی با بیان اینکه معاونت حمل و نقل بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد کاهش درآمد داشت که در دو مجموعه درآمدی دو شبکه  اتوبوسرانی و مترو رقم خورد گفت: ۱۵۰ میلیارد نیز هزینه‌های ناشی از مقابله با کرونا بوده است‌. در مجموع پس از شیوع کرونا هزار و ۳۰۰ ملیارد خسارت به مجموعه حمل و نقل تهران وارد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اشاره ای هم به افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو کرده و گفت: با توجه به افتتاح دو ایستگاه مترو در ماه جاری و دو ایستگاه در ماه آینده بالغ بر ۳۲ ایستگاه در طی این دوره مدیریت شهری افتتاح خواهد شد.

وی در این سخنان نقبی هم به توسعه ارایه خدمات کیفی در مترو زد و گفت: در این دوره ۲۸۰ دستگاه پله برقی  و ۶۲ دستگاه آسانسور نصب و راه‌اندازی شده و عملا ایستگاهی بدون مناسب‌سازی برای معلولان و جانبازان راه‌اندازی نخواهد شد.‌

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه