English

شرایط جدید دورکاری کارکنان در تهران اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری کرونا در دستگاه‌های دولتی خودداری شود، در عین حال از دورکاری 50 درصدی کارکنان در تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

شرایط جدید دورکاری کارکنان در تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا عباس پاشا در تشریح اعمال دورکاری ادارات از فردا (شنبه،یکم خرداد 1400) در استان تهران گفت: بی‌تردید باید از عادی انگاری کرونا در تمامی دستگاه ها خودداری کنیم. البته این موضوعی است که همه شهروندان به آن باید توجه داشته باشند تا خدایی نکرده بار دیگر گرفتار خیز جدیدی از این بیماری نشویم.

وی گفت: به حمدالله در حال حاضر همکاری دستگاه های دولتی در رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب است به شکلی که شاهد رعایت بالای 70 درصد فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات هستیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و این موارد حتی بیش از پیش مدنظر پرسنل قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: درحال حاضر تهران در شرایط نارنجی کرونا قرار دارد لذا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از فردا یکم خرداد ماه کارمندان مشاغل ضروری و مهم می‌توانند تا ۷۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند؛ یعنی در این بخش نیز تا ۵۰ درصد می‌توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا ساعت کار کارمندان همانند قبل خواهد بود ادامه داد: به این ترتیب ساعت کار کارمندان از ۳۰: ۷ دقیقه صبح تا ۳۰ :۱۴ دقیقه عصر خواهد بود. مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و اجرای شرایط شهرهای نارنجی به تمامی دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • کارمند

    وزارت بهداشت که خود متولی رعایت بهداشت است و داعیه انجام پروتوکل بهداشتی دارد و همه ارگان ها را ملزم به اجرای آن میکند چرا خود ناقض اصلی پروتکل هاست؟ در سازمان غذا و دارو دورکاری وجود ندارد، پرسنل که واکسینه شده اند ماسک نمیزنند و دوره های اموزشی و جلسات کما فی السابق برگزارند. آیا اینها ناقل نیستند؟ تکلیف آسیب پذیرانی که از تزریق واکسن منع شده اند چیست؟ به فرض که در سازمان فاصله ها رعایت میشود (که اینطور نیست)، آیا کارکنان همچون مدیران راننده شخصی دارند یا ناگزیر به استفاده از مترو، بی ار تی و... هستند؟ آیا خودتان در این روزهای گرم و شلوغ بدون تزریق واکسن، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده اید؟ به فرض اینکه خودشیفتگی حس همدلی مدیران سازمان غذا ودارویتان را نابود کرده، حمایتگری هم که هیچ از افراد سرشار از عقده روانی انتظار نمی رود. وجدان چه؟ آن را هم ندارند؟؟ چه دارند؟ قدرت، پست و توانایی تصمیم گیری برای زندگی دیگران؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه