English

عبدالعظیم احمدپور:

بحران کرونا در لیردف شهرستان جاسک

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک از روند افزایشی نگران کننده موارد کرونایی در بخش لیردف جاسک خبر داد.

بحران کرونا در لیردف شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالعظیم احمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک ضمن اشاره به روند افزایشی موارد کرونا در جاسک گفت: آمار ابتلاء به کرونا در سطح شهرستان جاسک بخش لیردف روند افزایشی و نگران کننده دارد.
احمدپور بیان کرد: با فوت دو مورد بیمار کرونایی بستری شده و در حال حاضر آمار 8 بیمار مبتلاء به کرونا از اهالی بخش لیردف با وضعیت نامساعد جسمی در قسمت مراقبت های ویژه بیمارستان شهرستان جاسک بستری می باشد.
وی عنوان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت بیشتر شکننده خواهد بود و رنگ بندی فعلی شهرستان جاسک در حالت بحرانی شدید قرار خواهد گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک اظهار داشت: سایر ارگان و نهادها و شهرداری لیردف، آحاد دهیار و شورا های اسلامی بخش لیردف با مشارکت و جدیت تمام موضوع را به بزرگان و معتمدان، امامان و ائمه جمعه و جماعات و اهالی روستاها ابلاغ و اطلاع رسانی کنند.
احمدپور گفت: بنابر تشدید وضعیت بحرانی کرونا در شرق جاسک نسبت به لغو و عدم برگزاری مراسم عبادی نماز جمعه این هفته در سراسر بخش لیردف از سوی دهیار و شوراهای اسلامی و امامان جمعه و جماعات اقدام شود. 
وی در ادامه تاکید کرد: در صورت برگزاری مراسم نماز جمعه تمهیدات لازم دهیار و شورا های اسلامی و امامان و ائمه جمعه و جماعات نسبت به رعایت و حفظ کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده الزامی از ماسک در دستور قرار گیرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک از مردم خواست، از برگزاری هرنوع مراسمات و دورهمی ها و دید و بازدید های خانوادگی در سطح بخش لیردف جاسک ممانعت و خودداری کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه