English

تفاهم نامه کمیته امداد استان تهران با انجمن حمایت زندانیان

کمیته امداد استان تهران و انجمن حمایت زندانیان مرکز،با هدف توانمندسازی و ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه کمیته امداد استان تهران با انجمن حمایت زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج، امروز در نشست مشترک سید ابوالفضل پرپنچی دبیرکل کمیته امداد استان تهران و جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با حضور حمید رضا علی اکبری، مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد به منظور ساماندهی نظام حمایتی،کنترل آسیب‌های اجتماعی و حمایت بهتر از خانواده‌های زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

پرپنچی با اعلام جزئیات این تفاهم نامه،گفت:توانمندسازی، ایجاد روحیه استقلال،خودباوری و مقبولیت اجتماعی از مهمترین ابعاد این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه،خانواده‌های زندانیان فاقد بیمه از خدمات درمانی برخوردار می‌شوند. همچنین ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، اردویی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه برای جامعه هدف است.

پرپنچی،ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره‌ و برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی از دیگر زمینه‌های همکاری با انجمن حمایت از زندانیان است و محصولات تولیدی خانواده‌های زندانیان و زندانیان آزاد شده، در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های  این نهاد عرضه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه