English

جزئیات واریز فطره تهرانی‌ها به حساب نیازمندان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت: ۲ میلیارد تومان فطریه پرداختی مردم در مرحله اول به ۳۱۹۱ خانوار، در مرحله دوم ۱۹۳۷ و در مرحله سوم نیز به ۱۸۹۵ خانوار تحت حمایت تعلق گرفت.

جزئیات واریز فطره تهرانی‌ها به حساب نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج، جواد صفاری ،  معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه با برنامه ریزیهای انجام شده زکات فطره در سه مرحله برای امور مددجویان هزینه شد، ادامه داد: ۲ میلیارد تومان فطریه پرداختی مردم در مرحله اول به ۳۱۹۱ خانوار، در مرحله دوم ۱۹۳۷ و در مرحله سوم نیز به ۱۸۹۵ خانوار تحت حمایت تعلق گرفت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ذکر شده شامل فطریه عام و سادات بوده است، بیان کرد:  در مرحله اول یک میلیارد تومان، در مراحل دوم و سوم نیز در مجموع یک میلیارد تومان برای امور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اختصاص یافت.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پرداخت فطریه در شش سرفصل پرداخت می شود، افزود: تامین هزینه‌های بیماران خاص و صعب العلاج، کمک هزینه دانشجویان، مساعدتهای موردی، تامین لوازم ضروری، پرداخت اجازه مسکن و پرداخت هزینه‌های درمان (فرانشیز) سرفصل‌هایی است که فطریه برای آنها پرداخت می شود.

صفاری تاکید کرد: بر اساس نیاز سنجی مددکاران خانوارهای واجد شرایط معرفی و بر اساس نیاز آنها فطریه از طریق صندوق امداد ولایت به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی یادآور شد:  ۶۴۶۷ خانوار از فطریه عام و ۵۵۶ خانوار از فطریه سادات بهره مند شدند.

صفاری خاطر نشان کرد: کفارات عمد و غیر عمد نیز به خرید نان و ماکارونی برای مددجویان اختصاص می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه