English

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران :

تقریبا تمام پروژه های نیمه کاره شهر نیز به اتمام رسیده است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ۲۱ پروژه مقابله با سیلاب در تهران به پایان رسید ضمن اینکه تقریبا تمام پروژه های نیمه کاره شهر نیز به اتمام رسیده است.

تقریبا تمام پروژه های نیمه کاره شهر نیز به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در نشست خبری که با حضور شهردار تهران و معاون شهرسازی و معماری برگزار شد با ذکر اینکه از سال ۹۶ حوزه فنی و عمرانی همه توان خود را برای حل مشکلات قدیمی و اتمام پروژه های نیمه تمام گذاشته گفت: مدعی هستیم که تقریبا تمام پروژه‌های نیمه کاره تمام شد. بیش از ۳۰پل، تونل و بزرگراه و عملیات بزرگ سیویل در این ۴ سال به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ بنا و محوطه تاریخی بازسازی شده است گفت: در عین حال در راستای تامین ایمنی شهر در برابر سیلاب  ۲۱ پروژه مقابله با سیلاب در تهران به پایان رسید و اکنون ۴۶ پروژه بزرگ عمرانی در سطح معاونت فنی و عمرانی در دست اجرا است.

صبوری دیلمی گفت: پروژه‌های ساختمانی ۲۱ مورد و ایمنی شهر در مقابل سیلاب ۹ مورد بوده است. وی با بیان اینکه در ۴ سال اخیر به رغم بارندگی‌های بسیار شدید در تهران، خوشبختانه آبگرفتگی در شهر نداشته‌ایم اظهار کرد: چرا که بودجه رسیدگی به امور ایمنی شهر در مقابل سیلاب به شدت افزایش یافته و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار بوده است و بیش از ۳۰۰ درصد رشد بودجه در این قسمت داشتیم.

معاون فنی و عمرانی همچنین در شهر تهران بر اساس طرح جامع شهر ۵۶۰ کیلومتر بزرگراه نیازمندیم  که باید ساخته می شد گفت: البته  مقدار زیادی از آن باقی نمانده است و اکثر بزرگراه های اصلی تهران به پایان رسیده است.

صبوری دیلمی افزود: در ۴ سال گذشته علاوه بر اینکه بودجه‌های ایمنی در مقابل سیلاب را به شدت افزایش دادیم، اما از برنامه ۵ ساله شهرداری تهران جلو افتادیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ۱۲ هزار کیلومتر مسیر پیاده داشته باشیم که بخش از مسیرهای کنونی آن نیز ناقص است، گفت:  در سال گذشته ۱۴۰۰ کیلومتر از مسیرهای اصلی پیاده رو شهر تهران را طراحی کردیم و عملیات شروع شد، بیش از ۳۵۰ کیلومتر از پیاده‌روهای طراحی شده به اتمام رسیده و در حال اتمام است.

صبودی اظهار امیدواری کرد که طی ۳ سال آینده شهری داشته باشیم که قسمت اعظم آن‌ را بتوان به صورت پیاده طی مسیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه