English

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران عنوان کرد:

۵۰ هزار نفر از نیروهای خدماتی و کارکنانِ در معرض خطر شهرداری همچنان در صف انتظار واکسن کرونا

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری در تامین و ترزیق واکسن به نیروهای خدماتی و کارکنان پرخطر این نهاد گفت: از بین حدود ۵۵ هزار نیروهایی که باید در اولویت دریافت واکسن کرونا باشند، تنها ۲۷۰۰ نفر واکسن دریافت کرده اند!

۵۰ هزار نفر از نیروهای خدماتی و کارکنانِ در معرض خطر شهرداری همچنان در صف انتظار واکسن کرونا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، زهرا صدر اعظم نوری، در صحن علنی شورا که این هفته با حضور شهردار تهران برگزار شد با اشاره به ماجرای تزریق واکسن کرونا به برخی از کارکنان غیرپاکبان شهرداری در هفته گذشته گفت: این اتفاق در حالی رخ داده که بنابر بررسی های انجام شده حدود  ۵۵ هزار نیروی شهرداری با توجه به شرایطی که دارند باید در اولویت دریافت واکسن کرونا باشند، در حالیکه براساس آماری که خودتان ارایه دادید، تاکنون تنها ۲۷۰۰ نفر واکسن دریافت کرده اند!

وی در ادامه گفت: همچنین براساس گزارش های دریافتی هنوز پاکبان های بسیاری از مناطق واکسن کرونا نزده اند، مثل مناطق کم برخوردار ۱۶ تا ۲۲ و در برخی از مناطق مانند مناطق ۱۴ و ۱۵ نیز کمتر از ۱۰۰ نفر از پاکبان ها و نیروهای واجد شرایط واکسن دریافت کرده اند.

صدر اعظم نوری از شهردار تهران خواست تا با پیگیری جدی تر، هر چه سریعتر زمینه را برای واکسیناسیون سایر نیروهای شهرداری که در صف اول خدمات رسانی به شهروندان هستند، مهیا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه