English

وزش باد شدید و رگبار باران در ۱۲ استان کشور طی امروز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در ۱۲ استان کشور طی امروز (۲۶ فروردین) خبر داد.

وزش باد شدید و رگبار باران در ۱۲ استان کشور طی امروز

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۶ فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و شرق اصفهان طی برخی ساعات به‌ویژه در بعد ازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط طی فردا (۲۷ فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان ادامه دارد. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (۲۶ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و طی فردا (۲۷ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان خواهد بود.

ضیاییان در ادامه اظهار کرد: طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز یکشنبه (۲۹ فروردین) در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و طی روز دوشنبه (۳۰ فروردین) در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز (۲۶ فروردین) در استان هرمزگان طی بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۲۸ فروردین) نیز کمی تا قسمتی ابری،گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه