English

رگبار و رعد و برق در ۱۳ استان کشور از امروز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در ۱۳ استان کشور طی امروز (۲۵ فروردین) خبر داد.

رگبار و رعد و برق در ۱۳ استان کشور از امروز

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۵ فروردین) در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب و شرق اصفهان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق ، وزش باد شدید موقت و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در غرب و جنوب ارتفاعات البرز نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز سرعت باد افزایش خواهد یافت و در پاره‌ای از مناطق وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (۲۵ فروردین) در شمال شرق، سمنان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس، جنوب اصفهان، شرق و کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

ضیاییان با بیان اینکه فردا (۲۶ فروردین) در بیشتر مناطق استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت، اظهارکرد: شدت بارش طی این روز در نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان رخ می‌دهد همچنین در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه (۲۶ تا ۲۸ فروردین) خلیج فارس، تنگه هرمز و طی روزهای جمعه و شنبه (۲۷ و ۲۸ فروردین) دریای عمان مواج خواهد شد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جمعیت تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۶ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۷ فروردین)  نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه