English

فرمانده نیروی انتظامی تهران در جلسه با مدیران شهرداری تهران مطرح اعلام کرد:

با توجه به درخواست شهرداری، به زودی عوارضی تهران – قم جابجا خواهد شد

فرمانده نیروی انتظامی تهران از جابجایی عوارضی تهران – قم در آینده ای نزدیک خبر داد.

با توجه به درخواست شهرداری، به زودی عوارضی تهران – قم جابجا خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران در نشستی که با معاون مالی ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با هدف بررسی جا به جایی محل عوارضی تهران - قم به منظور تسهیل در دسترسی به نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم انتقال نمایشگاه ها به شهرآفتاب در راستای رونق بخشی به نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و کاهش ترافیک شهری گفت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یک سرمایه ملی است و باید در راستای رونق بخشی آن همه دستگاه ها تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه شهرداری خواستار جا به جایی عوارضی تهران- قم ، برای روانسازی در تردد به نمایشگاه شهر آفتاب شده است ، این مساله در دستور کار قرار خواهد گرفت و ما نیز از آن استقبال می کنیم و در همین راستا به زودی محل جدید عوارضی جا نمایی خواهد شد.

عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری  نیز در این در نشست با تاکید بر تلاش شهرداری تهران  در راستای رونق گرفتن نمایشگاه شهرآفتاب،گفت: وجود عوارضی تهران – قم مانعی جدی در مسیر دسترسی آسان به مسیر اصلی نمایشگاه است و از طرف دیگر ساختمان های اطراف آن هم علاوه بر آنکه موجب به حاشیه راندن نمایشگاه شده، مانع از دسترسی آسان و فضای بصری مناسب نیز شده است.

 امامی همچنین ضمن تاکید بر همکاری مناسب مابین شهرداری تهران و نیروی انتظامی تهران بزرگ از آمادگی شهرداری در جهت  رفع مشکلات مربوط به ساخت کلانتری ها و تعاونی های مسکن پرسنل آن سخن گفت.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران هم در ادامه این  نشست با تاکید بر جابجایی عوارضی در جهت رونق بخشی به نمایشگاه شهرآفتاب، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه شهرآفتاب، علاوه بر رونق بخشیدن به نمایشگاه، قطعا یکی از راه حل‌های کاهش آلودگی هوا و معضل ترافیک خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه