English

بررسی تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور نخبگان و دانشگاهیان

محمد یزدان پرست دبیرکل این خانه اظهار داشت: ایثارگران عزیز می‌توانند با گرفتن معرفی نامه از خانه ایثارگران جهت تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی اقدام نمایند.

بررسی تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور نخبگان و دانشگاهیان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی خانه ایثارگران دکتر محمد یزدان پرست دبیرکل این خانه اظهار داشت: خانه ایثارگران از سال ۱۳۷۵ افتتاح و به عنوان بازوی بنیاد شهید و جانبازان، مسئول پیگیری امور مربوط به ایثارگران گردید.

خانه ایثارگران ، اقدام به  تهیه بسته های معیشتی و کمک هزینه‌ جهت توزیع در بین خانواده‌های ایثارگران نیازمند کرده تا در ایام ماه مبارک رمضان توزیع گردد. از دیگر کارهای انجام شده توزیع غذای گرم روزانه در بین خانواده‌های ایثارگران کم بضاعت در شهرستان‌های استان تهران می‌باشد.

محمد یزدان پرست افزود: پیگیری عقد قرارداد بیمه تکمیلی این عزیزان که از دغدغه‌های خانه ایثارگران بوده با موفقیت در حال انجام است که انشاءالله به زودی به پایان می‌رسد.

همچنین تآسیس کلینیک دندان‌پزشکی در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران از دیگر اقدامات خانه ایثارگران می‌باشد که می‌تواند  منجر به کمک بسیار شایانی در بخش بهداشت و سلامت دهان و دندان عزیزان ایثارگرشود.

وی افزود: ایثارگران عزیز می‌توانند با گرفتن معرفی نامه از خانه ایثارگران جهت تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی اقدام نمایند.

در سال ۹۹ دفتر حقوقی ایثارگران افتتاح گردید که پاسخگویی و مشاوره رایگان به ایثارگران عزیز از خدمات این دفتر می‌باشد.

وی عنوان داشت: سلسله مباحث بررسی بیانیه گام دوم انقلاب که توسط شورای مرکزی خانه ایثارگران با دعوت از نخبگان و دانشگاهیان تشکیل گردید از دیگر اقدامات این خانه در سال ۹۹ بود که به شور فراوان تشکیل گردید.

یزدان پرست تشکیل قرارگاه  بهداشتی درمانی کرونا از اقدامات جهادی است که در سال ۹۹ با فراگیری کرونا در کشور به منظور کمک به کادر درمان با ضدعفونی و گندزدایی معابر و در سطح شهر به همراه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم توسط نیروهای ایثارگر انجام پذیرفت.

دبیرکل خانه ایثارگران بیان داشت: مجموعه خانه ایثارگران از تمامی ظرفیت‌های خود جهت خدمت به جامعه شریف ایثارگران استفاده خواهد کرد و خدمت به ایشان را برای خود افتخار می داند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه