English

حجت نظری:

مسئولان سه قوه برای کرونا تنها به تذکر اکتفا کرده‌اند

عضو شورای شهر تهران گفت: نباید برخی مسئولان صرفا مردم را مقصر شیوع کرونا بدانند و با متهم کردن ان‌ها بر اقدامات خود سرپوش بگذارند.

مسئولان سه قوه برای کرونا تنها به تذکر اکتفا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر بنده خطاب به دولت است، حتما همه شما عزیزان از آمار ارائه شده توسط استاندار و ستادملی مقابله با کرونا مطلع هستید؛ متاسفانه وضعیت تهران با افزایش موارد ابتلا و مرگ‌های ناشی از کرونا به وضعیت نارنجی رسیده است.

وی ادامه داد: اما با توجه به این وضعیت، همه چیز عادی است، پیش از این بار‌ها تذکر داده بودیم که نباید برخی مسئولان صرفا مردم را مقصر شیوع کرونا بدانند و با متهم کردن آن‌ها بر اقدامات و رفتارهای ضد و نقیض خود سرپوش بگذارند. مسئولان در برابر جان مردم مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: این چه تمهیداتی است که مسئولان ما در هر سه قوه صرفا به تذکر و توصیه بسنده کرده اند؟ امروز مردم می‌پرسند که چرا راه‌ها باز بود و تمامی تسهیلات سفر فراهم شده بود و فقط توصیه عدم رفتن به سفر بود؟ تناقض در گفتار مسئولان ارشد برای کرونا همچنان وجود دارد.

نظری ادامه داد: متاسفانه سو مدیریت در مواجهه با این بیماری آن را به پیک چهارم رسانده و آمار مرگ و میر‌ها و موارد ابتلا رو به افزایش است.

متاسفم از اینکه این جملات را بر زبان می‌آورم، اما همچنان هم تناقضات زیادی در رفتار و مصوبه‌ها وجود دارد. چرا دولت اقدامی برای شناور شدن ساعات کاری ادارات نکرد؟ چرا دورکاری حداکثری در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که امکان دورکاری در آن‌هاوجود داشت، اعمال نشد و چه اصراریست که مردم را راس یک ساعت خاص از خانه خارج کرده و در راس ساعتی خاصی و در اوج ازدحام جمعیت نیز آنان را به خانه بازگرداند؟

عضو شورای شهر تهران گفت: از واکسیناسیون عمومی واکسن کرونا که همچنان خبری نیست و تنها برای اقشار و گروه‌های خاص آغاز شده است. نه از واکسن داخلی و نه از واکسن خارجی مردم چیزی احساس نکرده‌اند. امیدوارم این شرایط زودتر به پایان برسد.

وی یادآور شد: از ستادملی مقابله با کرونا می‌خواهم که تعطیلی دو هفته‌ای در شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی را به تصویب برساند همچنین دورکاری حداکثری را در دستگاه‌های دولتی اجرا کرده و برای مشاغل و اقدامات ضروری نیز اقدام به شناور کردن ساعات کاری کنند که همه شهروندان در یک زمان محدود و در ازدحام جمعیت روانه مرکز کار خود نشده و از آن خارج نشوند. مطالبه تهیه واکسن نیز مطالبه‌ای عمومی است و امیدوارم حرف و مطالبه مردم جدی‌تر شنیده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه