English

فرمانده انتظامی تهران در پاسخ به خبرنگار موج اعلام کرد:

پیگیر شکایت نماینده ای که به صورت سرباز ما سیلی زد هستیم / خبر انتقال این سرباز به بخش خشکشویی شایعه است

فرمانده انتظامی تهران ضمن رد شایعه انتقال سربازی که با نماینده مجلس درگیر شده بود ، در پاسخ به سوال خبرنگار موج در خصوص آخرین نتیجه رسیدگی به این پرونده نیزگفت: همانطور که از ابتدا نیز بارها اعلام کردیم، درچارچوب قانون پیگیر ماجرای سیل خوردن سرباز راهنمایی و رانندگی از نماینده مجلس هستیم و در این زمینه هم به قوه قضاییه شکایت کرده ایم و هم به مجلس نامه ای زده ایم و خواستار پیگیری و برخورد با نماینده مذبور شده ایم.

پیگیر شکایت نماینده ای که به صورت سرباز ما سیلی زد هستیم / خبر انتقال این سرباز به بخش خشکشویی شایعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار موج در خصوص محدودیت های اعمال شده نوروزی در تهران گفت: قرار است امروز ستاد ملی کرونا دستور العمل محدودیت ها را تدوین و به ما ابلاغ کند که ما نیز براساس آن عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره بر اینکه مبنای این دستورالعمل همان رنگ بندی شهرهاست در مورد شایعاتی که براساس آن گفته می شود قرار است در داخل تهران نیز محدودیت های ترددی در ایام نوروز اعمال شود گفت: اصلا چنین شایعه ای صحت ندارد و تاکنون چنین تصمیمی نیز گرفته نشده است.  

وی سپس در پاسخ به سوالی در مورد انتشار اخباری مبنی برانتقال سربازی که با نماینده مجلس درگیر شده بود به خشکشویی ناجا نیز گفت: این فرد مامور اجرایی ماست و همچنان در همان بخش هم خدمت می کند. بنابراین اخباری که در این زمینه منتشر شده شایعه است.

وی سپس با اعلام آماری در مورد برخورد با اراذل و اوباش نیز گفت: در طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس با کارهای اطلاعاتی حکم بازرسی ۱۰۳ مرکز که در خصوص سلاح غیرمجاز، مزاحمت نوامیس، اراذل و اوباش فعالیت داشته صادر و ۱۰۳ پرونده تشکیل شد و در نهایت ۱۶۲ نفر از اراذل‌‌ و اوباش، عاملان تخریب، مزاحمین نوامیس، شرارت و اوباشی که سلاح غیرمجاز حمل می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح توزیع کنندگان مواد محترقه و گردانندگان چند مرکز قمار نیز دستگیر شدند تصریح کرد: در بین دستگیرشدگان، ۵۷ نفر به عنوان مزاحم‌نوامیس، ۱۳ نفر در حوزه مشروبات و ۲۹ نفر هم که در زمینه شرارت و گردانندگان مراکز قمار و فساد بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ۱۲ قبضه سلاح جنگی، ۲۸۹۴ فشنگ، ‌۲۶ قبضه سلاح سرد و دو تن و ۳۵۵ کیلو اکلیل و سرنج کشف و ضبط شد؛ همچنین ۱۴ هزار و ۳۳۳ قلم مواد محترقه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ۲۷ واحد صنفی و باشگاه ورزشی و قهوه خانه که محل تجمع اراذل و اوباش بود شناسایی و پلمب شد، تصریح کرد: همچنین در فضای مجازی فعالیت اراذل و اوباش رصد و ۸۵ صفحه شناسایی شد که در نهایت ۲۱ صفحه مسدود شد.

 رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: افرادی که در چهار شنبه آخر سال ایجاد مزاحمت کنند و از مواد محترقه غیرمجاز استفاده کنند با شدیدترین وجه با آنها برخورد می شود، هم بازداشت شده و هم خودرویشان توقیف می شود.

سردار رحیمی از آماده باش پلیس در نوروز خبر داد و گفت: برای ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نیرو در آماده باش صددرصدی هستند که از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین فعالیت می کنند؛همچنین گشت خودرویی، موتوری و پیاده برقرار است؛ همچنین ۱۹۰ ایستگاه نوروزی آماده ارایه خدمات هستند تا در کمترین زمان ممکن به شهروندان خدمت ارایه کنندو ۱۰۰ خط ۱۱۰ نیز آماده پاسخگویی به مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی