English

سردار رحیمی:

٢١٤ نفر از اراذل و اوباش پایتخت در طرح اقتدار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در اجرای طرح اقتدار ۱۹۱ پرونده به اجرا درآمد که در این رابطه ۲۱۴ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

٢١٤ نفر از اراذل و اوباش پایتخت در طرح اقتدار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی  فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات اجرای طرح اقتدار گفت: در اجرای این مرحله از طرح اقتدار ۱۹۱ پرونده به اجرا درآمد که در این رابطه ۲۱۴ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۸۷ نفر از دستگیرشدگان جزو اراذل و اوباش سطح دار بودند، افزود: ۶۶ نفر نیز جزو مزاحمان نوامیس و ۲۶ نفر نیز به دلیل حمل و قاچاق سلاح دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه این طرح در ۸۷ محله از پایتخت و در سطح اماکن، پارک ها و بوستان ها و...، به مرحله اجرا درآمد، عنوان داشت: در مجموع از این افراد ۳۱۶۹ فشنگ، ۴۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس پایتخت ضمن هشدار به متخلفان در حوزه اماکن و صنوف، عنوان کرد: بارها گفته ایم و باز هم تکرار می کنیم که اگر اماکن و واحدهای صنفی اعم از سفره خانه ها، باشگاه ها و...، به محلی برای حضور اراذل و اوباش تبدیل شود به جد با آنان برخورد می کنیم؛ کما اینکه در اجرای این طرح نیز ۴۶۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته و از این تعداد ۳۳ واحد پلمب شدند.

وی با اشاره به فعالیت برخی از اراذل و اوباش در فضای مجازی، افزود:  مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش محدود به فضای حقیقی نیست و در فضای مجازی نیز اجرا می شود؛ هیچ کس حق ندارد چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد.

سردار رحیمی با تاکید بر ادامه دار بودن و استمرار اجرای طرح های پلیس در بحث برخورد با اراذل و اوباش، خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه و قاطعانه و بدون اغماض با اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه