English

لایحه ادغام دو معاونت شهرداری تهران روی میز اعضای شورای شهر

لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» فردا در صحن شورای شهر تهران بررسی می شود.

لایحه ادغام دو معاونت شهرداری تهران روی میز اعضای شورای شهر

به گزارش خبرگزاری موج، دویست و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا فردا یکشنبه 17 اسفند 1399 از ساعت 8:45 تا 12 در محل تالار شورا برگزار می شود.

در آغاز این جلسه ادامه بررسی لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» در ادامه جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سپس لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‎های شهرداری تهران» و بررسی یک‌فوریت «مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه‎ های واقع در منطقه 8 و پل باغ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واقع در منطقه 2 شهرداری تهران» موردبررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین بررسی یک‌فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «معرفی 23 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به‌عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب» و بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه رایگان خدمات مجموعه‎ های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ضوابط مناسب‌سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت» در این جلسه صورت می‎ گیرد.

در ادامه طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» و لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» و در ادامه آن نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» بررسی می‎ شوند.

در پایان نیز بررسی دو صورت‌جلسه پنجاه و نهم و شصتم نام‌گذاری و برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه و بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده 34 آیین‌نامه داخلی شورای شهر تهران» انجام می‎ گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه