English

افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در پایان سال

مدیرکل بهزیستی استان تهران درخصوص مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: موفق شدیم در انتهای امسال این مستمری را افزایش دهیم و ۲۰ درصد به میزان آن اضافه کنیم.

افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج، امین شاهرخی در نشستی خبری با موضوع "فعالیت‌های بهزیستی در سال ۱۳۹۹ و "طرح پیشگیری از تنبلی چشم" بیان کرد: در این مجموعه از ۲۵۰ هزار مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران حمایت می‌کنیم.

شاهرخی افزود: مددجویان ما شامل کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، معلولان چه در مراکز روزانه و چه در مراکز شبانه روزی، سالمندان و معتادان متجاهر و غیر متجاهر هستند که مجموع آنها بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران یادآور شد: طی یکسال گذشته علی رغم تمام مشکلات و تنگدستی‌هایی که در زمینه مسائل اقتصادی ایجاد شد، حتی یک روز هم مستمری مددجویان بهزیستی عقب نیفتاد و موفق شدیم حتی در انتهای سال این مستمری را افزایش داده و ۲۰ درصد به میزان آن اضافه کنیم.

شاهرخی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: به جهت اینکه جامعه هدف ما نیز یکی از افراد ذیل مجموعه کل جامعه هستند و آنها نیز به اقلام بهداشتی نیاز دارند، طی تماسی که پرویز فتاح، ریاست بنیاد مستضعفان داشتند رقمی را برای کمک به مددجویان تحت پوشش ما اعلام کردند که حدود ۵ میلیارد بود.

وی ادامه داد: این مبلغ را در قالب ۲۵۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه بهداشتی ایام کرونا به مددجویان دچار ضایعه نخاعی بستر گرای خود در اقصی نقاط کشور اختصاص دادیم و بلافاصله بعد از این که مبلغ وارد حساب سازمان شد، حساب این افراد شارژ شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ضمن تشکر از رییس بنیاد مستضعفان بیان کرد: علاوه بر ۵ میلیاردی که در ابتدای کرونا به حساب بهزیستی واریز شد، بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان نیز از جانب بنیاد مستضعفان به حساب مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی واریز شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام میگم چرا عیدی بهزیستی واریز نمیکنن ما ک چیزی ندیدم همش میگن واریز شده

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی