English

جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر ۲۶ بهمن ۹۹/ انجام ۱۰ میلیون آزمایش تشخیصی

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسید.

جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر ۲۶ بهمن ۹۹/ انجام ۱۰ میلیون آزمایش تشخیصی

به گزارش خبرگزاری موج، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۶۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسید.

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۳۷۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۴۸ هزار و ۸۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.  بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی