English

پایداری ۶ ماهه آنتی بادی های ویروس کرونا در بدن

براساس نتایج تحقیقات اعلام شده ۸۸ درصد آنتی بادی ویروس کرونا برای شش ماه کامل در بدن پایدار می ماند.

پایداری ۶ ماهه آنتی بادی های ویروس کرونا در بدن

به گزارش خبرگزاری موج، در برسی جدید محققان مشخص شد آنتی بادی های کروناویروس در بدن اکثر افرادی که به ویروس آلوده شده اند حداقل برای مدت شش ماه باقی می ماند.

محققان در این بررسی مشاهده کردند در ۹۹ درصد شرکت کنندگان که تست کروناویروس آنان مثبت بوده، آنتی بادی ویروس برای مدت سه ماه پس از آلوده شدن در بدن باقی مانده درحالیکه در ۸۸ درصد آنتی بادی برای شش ماه کامل وجود داشته است.

محققان انگلیسی اظهار داشتند: اگرچه نمیتوانیم در مورد چگونگی ارتباط آن با مصونیت مطمئن باشیم اما یافته های بدست آمده نشان می دهد افراد ممکن است حداقل شش ماه پس از آلوده شدن به ویروس کرونا در برابر آن مصون بمانند. همچنین با بررسی های بیشتر می توان تعیین کرد که این مصونیت تا چه مدت زمان ادامه پیدا خواهد کرد.

محققان انگلیسی در یک بازه زمانی شش ماهه به جمع آوری نمونه خون و اطلاعات مربوط به علائم احتمالی در ۲۰ هزار و ۲۰۰ نفر و فرزندان آنان پرداختند. آنان دریافتند نسبت افرادی که در بدن آنان آنتی بادی کروناویروس مشاهده شده از ۶.۶ درصد در شروع مطالعه به ۸.۸ درصد در پایان بررسی ها رسیده است.

به نقل از اسکای نیوز، همچنین محققان در بررسی های خود مشاهده کردند بالاترین میزان آنتی بادی تشخیصی در افراد جوان (۱۳.۵ درصد در میان افراد زیر ۳۰ سال) و کمترین رقم در افراد مسن (۶.۷ درصد در میان افراد بالای ۷۰ سال) بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه