English

دیدار رییس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش

صبح امروز پیر حسین کولیوند رییس اورژانس کشور با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده این نیرو گفت‍وگو کرد.

دیدار رییس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با ایام الله دهه فجر و در راستای ارتقا همکاری های بهداشتی و درمانی، دکتر پیر حسین کولیوند رییس اورژانس کشور با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده این نیرو دیدار و گفت‍وگو کرد.

 امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر دفاع از مرزهای هوایی کشور در مقابل دشمنان، خدمت به مردم در شرایط بحرانی را وظیفه ذاتی خود می داند و ناوگان هوایی نهاجا همواره در خدمت رسانی به آحاد مردم آماده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در حوادث طبیعی سال‍های اخیر علاوه بر حمل و نقل مجروحان، اقدام به ارسال تجهیزات، ملزومات و مواد غذایی در مناطق درگیر حادثه کرده و هم چنین بیمارستان بعثت این نیرو نیز از سال گذشته با تمامی امکانات و ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته است.

در ادامه دکتر کولیوند نیز ضمن تبریک 19 بهمن و روز نیروی هوایی ارتش، گفت: خدمت رسانی ارتش به مردم در حوادث غیرمترقبه طی چند سال گذشته در دنیا بی نظیر است و هم چنین انتقال اعضای پیوندی از شهرهای مختلف در دوران کرونا توسط هواپیماهای آشیانه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ادامه داد: همواره ارتباط بسیار خوب و تعامل سازنده میان اورژانس کشور و نیروهای مسلح وجود داشته است و به لطف خدا این همکاری و تعامل روز به روز افزایش خواهد یافت.

در این دیدار امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم پزشک ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه