English

سردار اشتری خبر داد؛

حضور پلیس در هزار و ۹۵۸ نقطه در اجرای طرح محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا از حضور پلیس در هزار و ۹۵۸ نقطه در اجرای طرح محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه خبر داد.

حضور پلیس در هزار و ۹۵۸ نقطه در اجرای طرح محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش ویدیو کنفرانسی با حضور روسای پلیس راه و راهور سراسر کشور‌ اظهار داشت: کادر درمان در مدت 11 ماهه از شیوع کرونا، مجاهدانه مشغول خدمت به مردم بود، باید در هر عرصه از خادمان به مردم قدردانی کنیم، انصافاً عزیزان کادر بهداشتی با وجود مسائلی همچون تحریمها، مجاهدانه و مخلصانه پای کار ایستادند.

فرمانده ناجا با اشاره به پیشتازی ماموران ناجا در همراهی با کادر درمان‌ تصریح کرد: نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا، آمادگی خود را اعلام کرد و با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت اقدامات خود را انجام داد.

اشتری گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که نیروهای مسلح به این قضیه ورود پیدا کنند همچنین امکانات آنها نیز در اختیار کادر درمان و مردم قرار بگیرد.از روزهای نخست مشکلی درباره هجوم بیماران به بیمارستانها وجود داشت که همکاران بنده نقش موثری در نظم اولیه داشتند، در همان روزهای نخست تجهیزات کاملی برای مقابله با ویروس کرونا نداشتیم و این کار به مرور انجام شد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: در وهله بعد معاندان در فضای مجازی اذهان عمومی را تشویش کردند، مردم در همان روزهای نخست دچار تشویش و نگرانی بودند که پلیس فتا، تارنماهایی که باعث نگرانی مردم شده بودند را شناسایی و با متخلفان برخورد کرد؛ در همان روزهای نخست شیوع کرونا لوازم بهداشتی مانند ماسک احتکار می‌شد که در این عرصه نیز پلیس ورود پیدا کرد و با هماهنگی مقام قضائی و دانشگاه علوم پزشکی اقلام مکشوفه در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: بحث فاصله‌گذاری اجتماعی موضوع و ماموریت بعدی بود، در نوروز محدودیتهایی برای سفرها صورت گرفت که در آن مقطع نیز همکاران بنده بر اساس مصوبات از سفرها جلوگیری کردند البته انصافاً مردم به توصیه‌ها توجه داشتند.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون تنش اجرا شد، خاطرنشان کرد: مردم به پلیس اعتماد کردند، در برخی از روزهای ایام نوروز، تا 70 درصد کاهش سفرها روی داد، روز 13 فروردین یکی از روزهای ماندگار و نماد هماهنگی مردم و دستگاه‌ها بود. در آن روز با بالگرد از تهران بازدیدی داشتیم حتی یک مکان را ندیدیم که مردم در آن اتراق کرده و مشغول تفریح باشند.

سردار اشتری با بیان اینکه ظرفیت مراکز درمانی ناجا در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و به هیچ عنوان تفاوتی وجود نداشت که مراجعه‌کننده به مراکز درمانی ناجا از کادر این نیرو باشد یا از مردم عادی، اظهارداشت: در این مقطع نیز خدمات‌دهی خود را بیشتر کردیم.

اشتری با بیان اینکه در بحث اصناف، پلیس اماکن با تمام صنوف در ارتباط بود، گفت: از یکم آذر نیز با تصویب اجرای محدودیت تردد بین‌شهری و شبانه، اقدامات خود را بلافاصله انجام دادیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور پلیس در هزار و 958 نقطه در اجرای طرح محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه، اظهار امیدواری کرد که این بیماری هرچه زودتر از کشور خارج شود.

وی با بیان اینکه تا هر زمان که لازم باشد در خدمت کادر درمان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد زیادی از همکاران ما در ایام کرونا به رحمت خدا رفتند که برای خانواده‌های آنها آرزوی صبر دارم و این نشان از صداقت پلیس است که در تمام عرصه‌ها در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه