English

در راستای دستور العمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و پیشگیری از آن؛

رییس اداره راهداری ، بخشدار و پیمان کار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری به دادسرا احضار شدند

در راستای دستور العمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و پیشگیری از آن رییس اداره راهداری ، بخشدار و پیمان کار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری به دادسرا احضار شدند.

رییس اداره راهداری ، بخشدار و پیمان کار  ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری به دادسرا احضار شدند

به گزارش خبرگزاری موج، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از احضار رییس اداره راهداری بم، بخشدار و پیمان کار  ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری به دادسرا خبر داد و گفت: مسئولان استانی بایستی نسبت به تعیین وتکلیف یکی از حادثه خیزترین نقاط جاده ای  استان  اقدام نمایند در غیر این صورت بزودی علیه آنان اعلام جرم خواهد شد.   

محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و  مقامات قضایی و اجرایی شهرستان و همچنین تشکیل کارگروه تصادفات استان کرمان در تاریخ 2مهرماه سال جاری ،در محل احداث این پروژه مقرر گردید،عملیات ساخت 30درصد پایانی این پروژه به صورت ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد:اما متاسفانه پس از بازدید سرزده هفته گذشته آقای قویدل،معاون رییس کل دادگستری استان از پروژه، میزان پیشرفت ساخت تقاطع غیر همسطح محور بم به دهبکری مطلوب ارزیابی نشد و همین امر موجب احضار مدیران و پیمانکار مربوطه به دادسرا شده است.

این مقام قضایی اعلام کرد:چنانچه در نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان ،تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده ای و زیرساختی  تشخیص داده شود مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و قطعا تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت و علیه آنان اعلام جرم خواهیم کرد.

 این مقام قضایی  با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی از عوامل بروز تصادفات و سوانح رانندگی در این شهرستان است ،گفت: اصلاح یا حذف نقاط تصادف خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات و ضایعات دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه