English

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛

اعتراض اعضای شورای شهر به عدم تحقق بودجه حمل و نقل عمومی

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران از اعتراض اعضای شورای شهر به عدم تحقق بودجه حمل و نقل عمومی خبر داد.

اعتراض اعضای شورای شهر به عدم تحقق بودجه حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به همراه برخی از همکاران در مراسم تجلیل از سفریان هوای پاک حضور یافتیم که در این مراسم نسبت به عدم تحقق بودجه حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه کردیم و حتی درخواستی کمپینی در این راستا راه‌اندازی شود.

وی افزود: حمل و نقل عمومی مانند کالاهای اساسی حائز اهمیت است و باید به این مسأله هر چه بیشتر پرداخته شود.

رئیس شورای شهر تهران به مصوبات و برنامه‌های امروز صحن شورای شهر اشاره کرد و گفت:‌در صحن امروز 8 پرونده باغ و 2 دستور جلسه درباره نامگذاری معابر و خیابان‌ها را داشتیم که هر کدام دارای 15 بند بود.

هاشمی درباره سرانجام بودجه 1400 شهرداری گفت: قرار شده است که شهرداری به زودی لایحه مربوطه را ارسال کند و در مورد این مبحث هم در جلسه هم‌اندیشی هفته آینده و هم در صحن شورا طی جلسات آتی شورای شهر پرداخته خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اختلاف نظر اعضای شورای شهر درباره پرونده باغات گفت: مسأله باغات حساس است و برخی اعضا در مورد این پرونده‌ها اختلاف نظر دارند و اختلاف نظر درباره پرونده‌هایی است که سال‌های گذشته باغ تشخیص داده شده یا نشده است و اکنون برخی می‌خواهند دوباره آن را بررسی کنند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد:‌پیشنهاد شد که در کمیسیون شهرسازی و کمیسیون محیط زیست شورا این موضوعات بررسی شود و از آنجای یکه اکنون این دو کمیسیون به نتیجه نرسیده‌اند در جلسات هم‌اندیشی نیز به آن پرداخته شود تا سوء‌ تفاهم‌ها را شاهد نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی