English

اولتیماتوم عضو شورا به شهردار :

مهلت ۳ ماهه به شهردار برای استاندارسازی اتاق‌های مادر و کودک

دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه ای به شهردار شهر تهران با تعیین مهلت 3 ماهه، خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک شد.

مهلت 3 ماهه به شهردار برای استاندارسازی اتاق‌های مادر و کودک

به گزارش خبرگزاری موج، الهام فخاری عضو و دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار شهر تهران خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک که در حال حاضر شرایط مطلوب و استانداردی ندارند، شد.

الهام فخاری تاکید کرد : موضوعات مرتبط با کودک و شهر دوستدار کودک در این دوره مدیریت شهری مورد توجه بوده است ولیکن وضعیت فعلی اتاق‌های مادر و کودک شرایط مطلوب و استانداردی ندارد . 

وی در ادامه این نامه آورده است: لازم است رسیدگی جدی و نظام‌مندی در این مورد صورت پذیرد. لذا به همین منظور و با تاکید بر اسناد قانونی و استانداردهای موجود در این موضوع که شامل مصوبه «شهر دوستدار کودک» ، استاندارد «الزامات عمومی اتاق‌های مادر و کودک» و همچنین بند 3 شماره 610 کمیسیون ماده 5 شهر تهران با عنوان «ضوابط احداث و تجهیز اتاق‌های مادر و کودک در شهر تهران» می شود از شهردار تهران خواسته است دستور لازم برای اصلاح اتاق های مادر و کودک را صادر کند.

وی همچنین در این نامه بر لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران و مستند به استانداردهای اعلامی فوق را تاکید کرد.

این عضو شورای شهر تهران در این زمینه به شهرداری مهلتی 3 ماهه برای ارایه گزارش این فعالیت‌ها را داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی