English

تداوم محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از ادامه اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌ های کشور خبر داد.

تداوم محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی گفت: طرح ویژه تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده (قرمز- نارنجی و زرد) کماکان ادامه دارد و هرگونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی افزود: در استان مازندران در محور چالوس حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت ۸ الی ۱۷ و از تاریخ ۸ دی ماه تا ۱۲ اسفند در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته اجرا می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تأکید کرد: البته در محور قدس در روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و حتی روزهای قبل و بعد تعطیلات چند روزه، عملیات انجام نمی‌شود و در روزهایی که عملیات انجام می‌شود محور هراز و فیروزکوه جایگزین محور چالوس می‌شود.

شیرانی گفت: محور قدیمی خرم آباد-پل دختر به علت عملیات راه سازی مسیر رفت و برگشت مسدود و آزادراه فرعی دهلیج برای تردد به شهر معمولان و آزادراه فرعی چول هول برای تردد به پلدختر اعلام شده است.

وی ادامه داد: محورهای شهداد- نهبندان جاده قدیم پلدختر-خرم آباد، شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، سی سخت-پادنا، گنج نامه- تویسرکان، سروآباد-پاوه، وازک-بلده و پونل به خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه