English

درآستانه ی شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود؛

توزیع بیش از دو هزار بسته کمک های مومنانه به نیازمندان شهر تهران در ویژه برنامه "نذری سردار"

فرهنگسرای خاوران در آستانه ی گرامی داشت نخستین سالگرد آسمانی شدن حاج قاسم سلیمانی در قالب توزیع دو هزار بسته کمک های مومنانه به شهروندان، با آرمان های آن شهید سرافراز تجدید بیعت می کند.

توزیع بیش از دو هزار بسته کمک های مومنانه به نیازمندان شهر تهران در ویژه برنامه "نذری سردار"

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران با مشارکت کانون جهادی حضرت زینب سلام الله علیه و با هدف گرامی داشت نخستین سالگرد آسمانی شدن سردار دلها و تاکید بر روحیه ی جهادی و مردمی بودن این شهید سرافراز ویژه برنامه "نذری سردار" را برگزار می کند.

در این برنامه که روز پنج شنبه یازدهم دی ماه ساعت 11 در محوطه باز فرهنگسرای خاوران برگزار می شود همراه با  برگزاری مراسم مداحی و اجرای تواشیح، کمک های مومنانه مردم شریف تهران بسته بندی و آماده توزیع بین نیازمندان می گردد. 

همچنین کاربرگ نقاشی "قهرمان من "در بسته های  کمک مومنانه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد تا دل نوشته و خاطرات مربوط به دیدار یا مراسم شهادت ایشان را در قالب نقاشی ترسیم کنند که در انتها پس از داوری بهترین ها در قالب کتاب منتشر می گردد.

فرهنگسرای خاوران آماده است تا همگام با آرمانهای شهید حاج قاسم در روز برنامه، کمک های مومنانه و نذورات مردم شریف تهران را بصورت نقدی و غیر نقدی به دست هموطنان نیازمند برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی