English

تردد موتورسیکلت‌های دودزا در تهران از امروز ممنوع شد

طبق اعلام مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تردد موتورسیکلت‌های دودزا در پایتخت از امروز ممنوع شد.

تردد موتورسیکلت‌های دودزا در تهران از امروز ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری موج، شهریار افندی‌زاده درباره تردد موتورسیکلت‌ها ی دودزا و خودروهای سنگین اظهارداشت: ممنوعیت تردد خودروهاى سنگین، دیزلی مانند کامیون، تریلی، جرثقیل، حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی در سطح استان تهران از امروز تا اطلاع ثانوى از سوى پلیس راهور اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز، موضوع کار کردن در اتوبوس هاى درون شهرى مطرح شد: خاموش کردن اتوبوس ها در پایانه ها از امروز به شرکت اتوبوسرانی تهران ابلاغ شد.

 مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: در فصل زمستان معمولا به دلیل سرماى هوا بخاری‌ها فعال هستند از این رو،  اتوبوس‌ها معمولا حدود 15 دقیقه درجا کار می‌کنند، از اینرو تلاش می‌کنیم این زمان را هم کاهش دهیم.

افندی‌زاده با تاکید بر ضرورت انجام معاینه فنی خودروها و بخصوص معاینه فنی برتر در شهر تهران گفت: آلودگی هوا یکی از مشکلات عمده شهرهای بزرگ است و شهرداری تهران هم در این رابطه تلاش خواهد کرد که مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا را عملی کند. همه باید متوجه باشیم که اگر شرایط ناسالم شود با توجه به شرایط کرونایی که وجود دارد، می‌تواند اثرات بسیار نامطلوبی بر سلامت مردم بگذارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه