English

طرح اولیه سیم کارت اختصاصی دانش آموزی آماده شد

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: طرح اولیه سیم کارت دانش آموزی با احصای قابلیت‌های مورد نیاز سیم کارت اختصاصی دانش‌آموزان آماده شده و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری است.

طرح اولیه سیم کارت اختصاصی دانش آموزی آماده شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود حبیبی با اشاره به راه اندازی سامانه ای جهت رصد و پایش مدارس حاضر در طرح هوشمندسازی مدارس اظهارکرد: تا کنون ۶۳هزار و ۳۳۶ مدرسه به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده اند.

وی افزود: در ۳۹هزار و ۱۳۴ مدرسه تغییر سرویس انجام و ۱۷هزار و ۷۰۶  مودم جدید در مدارس کشور نصب شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در راستای توانمندسازی معلمان برای استفاده از شبکه شاد متون و ویدئوهای آموزشی لازم را آماده و در شبکه شاد بارگذاری کرده‌ایم، گفت: طرح اولیه سیم کارت دانش آموزی با احصای قابلیت های مورد نیاز سیم کارت اختصاصی دانش آموزان آماده شده و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری است.

حبیبی ادامه داد: اقداماتی نیز جهت تامین ابزار هوشمند مانند تبلت دانش آموزی در دست پیگیری است که از جمله آن ها می توان به راه اندازی سامانه نیاز سنجی و توزیع تبلت دانش آموزی اشاره کرد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این فرم الکترونیک، اطلس آموزشی جهت شناسایی و رصد میزان دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی، ابزار ارتباطی هوشمند و غیره نیز طراحی و پیاده سازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه