English

سرهنگ محمد رازقی:

۵۰ درصد از تصادفات جرحی و فوتی در شهر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران است

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: ۵۰ درصد از تصادفات جرحی و فوتی در شهر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران است.

۵۰ درصد از تصادفات جرحی و فوتی در شهر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رازقی معاون‌‌‌ عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی«شهر امن» در خصوص ساماندهی موتورسواران اظهارداشت: یکی از معضلات شهر تهران در حال حاضر تردد بدون ضابطه موتورسیکلت سواران است که متاسفانه تخلفاتی چون عبور از خطوط ویژه ، چراغ قرمز، محل‌های ممنوع و یکطرفه را از سوی آنها شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ‌بیش از سه میلیون موتورسیکلت در شهر تهران تردد می‌کنند بیان داشت: برابر قوانین و مقررات تکالیفی که برای رانندگان خودروها مشخص شده برای موتورسواران هم  قابل اجراست  و کسی که از موتورسیکلت استفاده می‌کند باید کلیه قوانین و مقررات عبور  و مرور را رعایت کند؛متاسفانه در حال حاضر بدین صورت نیست  و ما شاهد تخلفات برخی موتورسواران هستیم .

سرهنگ رازقی تصریح کرد: پلیس راهور تهران بزرگ نیز در قالب طرح جامع ساماندهی تردد موتورسیکلت به صورت ویژه طرح برخورد با موتورسواران متخلف را در دستور کار قرار داده و اقداماتی از جمله بحث فرهنگ سازی و ارائه آموزشهای لازم به این افراد و اقدامات عملیاتی همچون اعمال قانون و انتقال به پارکینگ و شرکت راکبین موتورسوار در کلاسهای آموزشی  را مد نظر قرار داده  است.

وی گفت: متاسفانه 50 درصد از تصادفات جرحی و فوتی در شهر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران بوده ‌که آمار بسیاربالایی است.

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از راکبین موتورسیکلت درخواست کرد:‌از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کرده و از تردد در خطوط ویژه و محل‌های ممنوع  مانند تونل‌ها خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی