English

جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر ۲۴ آذر ۹۹/ شناسایی ۷ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۰ نفر رسید.

جدیدترین آمار کرونا در کشور تا ظهر ۲۴ آذر ۹۹/ شناسایی ۷ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید

به گزارش خبرگزاری موج، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور توضیح داد: از دیروز تا امروز ۲۴ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۳۲۲ نفر از آنها بستری هستند.

وی افزود: مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۸۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۵۷۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی هشدار داد: شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی