English

کدام استان های کشور برفی و بارانی می شود؟

براساس اعلام مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی بعد ازظهر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.

کدام استان های کشور برفی و بارانی می شود؟

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان اظهار کرد: تا روز سه‌شنبه (۲۵ آذر) به‌دلیل پایداری جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود اما از بعد ازظهر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور بارش باران و برف را به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه طی روز چهارشنبه (۲۶ آذر) در نیمه غربی کشور و روز پنجشنبه (۲۷ آذر) علاوه بر نیمه غربی در غرب خلیج فارس و به‌صورت پراکنده در برخی نقاط شمال شرق و شرق سبب بارش می‌شود، گفت: بارش در مناطق جنوبی کشور با رعد و برق همراه است.

ضیاییان ادامه داد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۵ و ۲۶ آذر) با افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور مواجه خواهیم بود و طی فردا (۲۴ آذر) دریای عمان و طی روز سه‌شنبه (۲۵ آذر) خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) صاف تا کمی ابری و غبار آلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۵ آذر) نیز کمی ابری و غبار آلود به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه