English

پیام تبریک وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی هفته قرآن، عترت و نماز را به فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر آموزش و پرورش در پیامی، هفته قرآن، عترت و نماز را به فرهنگیان، دانش آموزان، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و اقامه کنندگان نماز تبریک گفت.

متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ترویج فرهنگ قرآنی سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی»

سپاس بیکران شایسته خداوندی است که صراط مستقیم عبودیت را به نور هدایت قرآن و عترت (ع) منوّر ساخت تا انسان را از ورطه گمراهی نجات بخشد و به سعادت دنیا و آخرت رهنمون شود.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز به شما فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و اقامه کنندگان نماز، از همکاران عزیزم در سراسر کشور به‌ویژه مدیران، مربیان و معاونان پرورشی و کارشناسان ادارات انتظار دارم در این ایام که تعلیم و تربیت به‌صورت غیرحضوری پیگیری و اجرا می‌شود به فعالیت‌های این حوزه نورانی در فضای مجازی عنایت خاص داشته باشند که این مهم از سفارش‌های اکید مقام معظم رهبری و اولویت‌های فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در وزارت آموزش‌وپرورش محسوب می‌شود.

در چنین شرایطی، راه‌اندازی ۱۷ کانال تخصصی ویژه این فعالیت‌ها در شبکه دانش‌آموزی شاد، افق جدیدی به وجود آورد و فرصتی فراهم آمد تا استفاده بهتری از فضای مجازی داشته باشیم.

همکاران ارجمند! انتظار دارم به فعالیت‌های اثرگذار این سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، نگاهی ویژه داشته باشید و تلاش نمایید تا فعالیت‌هایی ازجمله، حفظ قرآن کریم که باعث نیل کودکان و نوجوانان، به‌سوی حیات قرآنی می‌شود، طرح امام شناسی که موجبات آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ائمه معصومین (ع) را فراهم می‌کند، اقامه نماز دانش‌آموزی در خانه و مدرسه که باعث عظمت این فریضه الهی می‌شود و نیز مسابقات دانش‌آموزی که محل کشف و رشد استعدادهای قرآنی کشور است، باشکوه‌تر از پیش برگزار گردد.

هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسبی است برای قدردانی از جدّیت درخُور تحسین شما همکاران سخت‌کوش و پرتلاش خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش به‌ویژه عزیزان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و تمامی دلدادگان قرآن و عترت (ع) که با شیوع بیماری کرونا، با تمام توان درصحنه حاضر شدید و با تلاشی جهادی، ثابت کردید که اگر مدرسه تعطیل شود، تربیت تعطیل نمی‌شود.

امیداست با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و به مدد همّت بلند شما خادمان قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی بیش‌ازپیش در سطح مدارس و جامعه نهادینه شود و با استمداد از الطاف خداوند متعال در کنار هم تلاش کنیم تا در گام دوم انقلاب، حرکت عظیم الهی، انقلاب اسلامی ایران به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور دولت کریمه و ولایت عظمای حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل شود.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه