English

سردار حسن مهری خبر داد؛

کشف خودروی ۳ میلیاردی سرقت‌شده از پارکینگ فرودگاه امام

سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف خودروی ۳ میلیاردی سرقت‌شده از پارکینگ فرودگاه امام خبر داد و گفت: از تمامی شهروندان عزیز درخواست می کنیم در صورتی که با روش‌های یاد شده از آنان اخاذی و سرقت شده است، برای طرح دعوی به دایره آگاهی پلیس مراجعه کنند.

کشف خودروی ۳ میلیاردی سرقت‌شده از پارکینگ فرودگاه امام

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از دستگیری جاعل و سارق حرفه‌ای خبر داد و در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی دادخواهی فردی در ارتباط با سرقت یک دستگاه خودروی خارجی از داخل پارکینگ طبقاتی فرودگاه امام ، کارشناسان آگاهی پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا پس از بررسی دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی فردی با هویت معلوم در این ارتباط شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد مظنون که در زمینه طراحی و ساخت انواع سوئیچ‌های الکترونیکی خودروهای خارجی فعالیت می کند در پی تماس تلفنی فرد جاعل و رویت اسناد مالکیت خودروی جعل شده به پارکینگ فرودگاه امام برای ساخت سوئیچ مراجعه می کند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور درخصوص شگرد متهم اصلی بیان داشت: با انجام تحقیقات لازم و شناسایی 9 نفر از کسانی که بیشترین ارتباط را با جاعل و سارق مورد نظر داشتند معلوم شد متهم اصلی در ازای پرداخت مبالغ بسیار ناچیز به افراد نیازمند مدارک شناسایی آن‌ها را اخذ و اقدام به جعل، کلاهبرداری، سرقت و افتتاح حساب بانکی به اسم این افراد می کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده سارق که از جاعلان حرفه ای و تحت تعقیب مقام قضائی در چند استان بود، تیمی از کارکنان با اخذ نیابت قضائی به شهرستان محل سکونت متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و خودروی سرقتی از پارکینگ فرودگاه امام (ره) نیز در همان محل کشف می شود.

فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ارزش خودرو مکشوفه حدودا 30 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی پیرامون زوایای پنهان جرایم انتسابی به متهم دستگیر شده ادامه دارد.

سردار مهری خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان عزیز درخواست می کنیم در صورتی که با روش‌های یاد شده از آنان اخاذی و سرقت شده است، برای طرح دعوی به دایره آگاهی پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی