English

سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری ۲۸۱ سارق، مالخر و مجرم حرفه‌ای با تلاش ماموران پلیس

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت ظهر امروز از دستگیری ۲۸۱ سارق، مالخر و مجرم حرفه‌ای با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

دستگیری ۲۸۱ سارق، مالخر و مجرم حرفه‌ای با تلاش ماموران پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح کاشف در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس آگاهی تهران ۲۸۱ نفر از مجرمین حرفه‌ای، سابقه‌دار، مالخران، قاتلین و افرادی که امنیت عمومی را دچار خدشه کردند، دستگیر شدند؛ این افراد در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در این طرح ۲۱ باند سرقت به عنف، ۱۱ باند سرقت منازل، ۱۵ باند سرقت لوازم خودرو و هشت باند جعل و پنج باند سرقت مسلحانه شناسایی و منهدم شدند.

سردار رحیمی گفت: بنا بر اعترافات اولیه،دستگیرشدگان به ۳ هزار و ۱۷۵ فقره سرقت اعتراف کرده و ۱۰۲ نفر از این سارقان یعنی ۶۸ درصد آنها دارای سابقه هستند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در کشفیات پلیس از سارقان این بار مقادیر زیادی از طلا و ارز کشف شده است یعنی اینکه مردم طلا و ارز خود را در خانه نگه می دارند که این امری اشتباه است.

وی گفت: در این مرحله از طرح کاشف ۶ کیلو طلا و ۶ هزار دلار هم کشف شده که تمامی این طلاها و دلارها را سارقان از خانه های افراد به سرقت برده اند.

سردار رحیمی اعلام کرد: ۲۵ دستگاه خودروی مسروقه، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۵ قبضه سلاح گرم، ۵۰ قبضه سلاح سرد، ۱۲۰ دستگاه موبایل سرقتی، ۳۶ دستگاه ساعت مچی گران‌قیمت و هزار قلم انواع لوازم مرتبط با خودرو از سارقان کشف شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: یک باند سه نفره که ۱۴ کیلو طلا را سرقت کرده بودند دستگیر شدند؛ همچنین باند ۶ نفره سارقان مسلح که در مناطق شرقی تهران اقدام به سرقت می کردند هم شناسایی و دستگیر شدند؛ این افراد تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی از شناسایی یک باند ۱۰ نفره سرقت که همگی سابقه دار بودند خبر داد و گفت: این باند با اقدامات خشن و تخریب منازل اقدام به سرقت می کردند؛ دستگیر شدگان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند. سردار رحیمی افزود: یک باند چهار نفره مأمورنما هم دستگیر شده اند؛ همچنین یک باند سرقت موتورسیکلت که با ۱۰ نفر عضو تا به امروز ۱۵ دستگاه موتورسیکلت را به سرقت برده بودند، دستگیر و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت از آن ها کشف شد.

وی گفت: یک باند سارق که قصد سرقت مسلحانه داشتند قبل از عملیات توسط پلیس آگاهی شناسایی شدند که از این باند یک قبضه سلاح کمری، شوکر، چاقو و دیگر اقلام به دست آمده است.

رئیس پلیس پایتخت در هشدار به شهروندان در خصوص شرکت های لیزینگی اعلام کرد: مردم فریب شرکت های لیزینگی را نخورند؛ این شرکت ها اغلب به دروغ طرح های وسوسه کننده ای را اعلام می کنند و مردم را به دام می اندازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه