English

سردار رحیمی خبر داد؛

اعمال قانون ۶ هزار و ۲۲ خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک

سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از اعمال قانون ۶ هزار و ۲۲ خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک خبر داد وبیان کرد تا این لحظه به ۳۶۳ هزار نفر که ماسک نزده بودند تذکر دادیم.

اعمال قانون ۶ هزار و ۲۲ خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت محور در سطح شهر تهران که امروز در ستاد فرماندهی پلیس تهران برگزار شد, اظهار داشت: پلیس از نخستین روزهای اعلام شیوع کرونا تمام توان خود را برای مقابله با کرونا گذاشته و در کنار مدافعان سلامت ایستاده است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در خصوص تدابیر ابلاغی پلیس با تمام توان و استفاده از ظرفیت پلیس راهور, پلیس پیشگیری, یگان امداد, گشتی ها و حتی حدود ۵۰ گشت امنیت برای کمک به سلامت و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا حضور فعال  دارد.

وی گفت: تا این لحظه به ۳۶۳ هزار نفر که ماسک نزده بودند تذکر دادیم.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در راستای اعمال قانون افرادی که ماسک نمی زدند نیز بالغ بر ۶ هزار و ۲۲ مورد اعمال قانون برای خودروهایی انجام شد که خود راننده یا سرنشینان آنها ماسک زدن را رعایت نمی‌کردند.

وی از بازدید بیش از ۲۴ هزار واحد صنفی توسط پلیس اماکن خبر داد و گفت: 710 واحد صنفی که ضوابط ابلاغی را رعایت نمی‌کردند اخطار پلمب را دریافت کرده و ۱۳۹ واحد نیز  پلمب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه