English

سخنگوی قوه قضاییه:

حکم شهیندخت مولاوردی غیر قطعی است

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: حکم بدوی شهیندخت مولاوردی غیر قطعی است و از بیان جزئیات اتهام و محکومیت معذورم.

حکم شهیندخت مولاوردی غیر قطعی است

به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری که امروز(سه شنبه) ۱۸ آذرماه بصورت مجازی برگزار شد در خصوص احضار کلانتری و حکم بدوی شهیندخت مولاوردی گفت: در ارتباط با فرد اول پرونده‌ای در دادسرا در حال رسیدگی است و موضوعات مختلفی از جمله تالاب انزلی و برخی سخنان ایشان مطرح است که در حال رسیدگی است و توضیحات ایشان اخذ شده است و باید صبر کنیم ببینم دادسرا چه تصمیمی می‌گیرد. درباره فرد دوم هم حکم صادره غیر قطعی است و از بیان جزئیات اتهام و محکومیت معذورم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره بحث نارضایتی مردمی پیرامون قوه قضاییه و فساد درونی آن گفت: برخی از گلایه‌ها را قبول داریم و اطاله دارسی از این دست است که برای رفع آن هم نیازمند قانون هستیم و طرح اصلاح آن آماده شده و معتقدیم اصلاح قانون موثر است و قبل از آن هم بر این باور هستیم که با کار جهادی می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات را برطرف کنیم؛ بخش زیادی از پرونده‌ها رسیدگی شده‌اند و امروز اطاله دادرسی کاهش چشمگیری داشته است، گرچه هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده‌ایم، اما همکاران ما با دورکاری و حضوری مجدانه در حال کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سرچ کنید:

    «بایا» چه ارتباطی با متهمان اقتصادی و سیاسی دارد؟
    «بایا» چه ارتباطی با متهمان اقتصادی و سیاسی دارد؟
    «بایا» چه ارتباطی با متهمان اقتصادی و سیاسی دارد؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه