English

بارش پراکنده باران در اکثر مناطق کشور

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در اکثر مناطق کشور در روز جمعه خبر داد.

بارش پراکنده باران در اکثر مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان بیان کرد: در روز پنج‌شنبه (۱۳ آذرماه) در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، یزد، خراسان رضوی و شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش باران ، در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های واقع در رشته کوه البرز و زاگرس بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه (۱۴ آذرماه) در غرب خلیج فارس، بوشهر، نیمه شمالی فارس و شمال کرمان بارندگی، گاهی رعد و برق، در گیلان بارش باران و در مازندران دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور و شمال شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد که در روز شنبه (۱۵ آذرماه) در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، فارس، بوشهر، اصفهان، غرب استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه و کرمان و یک‌شنبه (۱۶ آذرماه) به جز جنوب سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان اینکه دوشنبه (۱۷ آذرماه) نیز در نوار شمالی جنوب شرق و شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود، گفت: غرب دریای خزر تا روز یکشنبه و روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج هستند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۴ آذر) ابری و مه رقیق و غبار صبحگاهی در بعدازظهر بارش پراکنده با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۱۵ آذر) ابری در بعضی ساعات مه رقیق گاهی بارش باران و برف با حداکثر و حداقل دمای ۱۲ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی