English

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنجشنبه ۶ آذر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنجشنبه (۶ آذر) خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنجشنبه ۶ آذر

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان ضمن اشاره به اینکه سامانه بارشی امروز ( ۳ آذر) در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان باعث بارندگی و وزش باد خواهد شد، اظهار کرد: این سامانه بارشی در ارتفاعات البرز باعث بارش برف و در استان‌های جنوبی وقوع رعد و برق می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۴ آذر) در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پراکنده و در کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران ، وقوع رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان، دریای خزر امروز (۳ آذر) و خلیج فارس طی امروز و فردا (۳ و ۴ آذر) مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا و چهارشنبه (۴ و ۵ آذر) افزایش نسبی دما و وزش باد جنوبی در استان اردبیل و استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: با ورود سامانه بارشی فعال دیگری به کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ آذر) در نیمه غربی کشور بارندگی، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت فعالیت این سامانه در استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال فارس و شمال خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود. روزهای چهارشنبه تا جمعه (۵ تا ۷ آذر) نیز در شمال شرق کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آذر) قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۹  درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۵ آذر) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه